stavanger/sandnes jenter

Hei hei, er inne på BV fra Brasil og må slenge meg på denne sjekke nyheten [:D] Det hadde vert kjempekjekt å møtes og kafeen på madla høres perfekt ut synes jeg. Vi kunne jo satt første dato nå i vår, bare for å se alle etc. For så å møtes igjen til sommeren? Jeg bor på vestre platå i stavanger og er førstegangsfødende og veldig interrisert i å treffe oss fra BV.
Jeani tar sikkert ansvaret og sender meg ein sms om tid og sted, siden jeg ikke er på nett så ofte og en uke til jeg kommer hjem.

Her er det 30gr, karneval og jeg kjenner en klump nede ved trusekanten, jippi [:D] Endelig kommer babymagen og ikke bare god-mat-magen.
Ha en fin dag i Rogaland, folkens, brasil hilser.

jeg er ikke så godt kjent på madla da..
men kansje vi kan ta ett treff en annen plass da en gang..

for meg syns jeg kvadrat er greit for da blir det ca like langt for alle og kjøre.[:)]

ORIGINAL: CiliePilie

Hei hei, er inne på BV fra Brasil og må slenge meg på denne sjekke nyheten [:D] Det hadde vert kjempekjekt å møtes og kafeen på madla høres perfekt ut synes jeg. Vi kunne jo satt første dato nå i vår, bare for å se alle etc. For så å møtes igjen til sommeren? Jeg bor på vestre platå i stavanger og er førstegangsfødende og veldig interrisert i å treffe oss fra BV.
Jeani tar sikkert ansvaret og sender meg ein sms om tid og sted, siden jeg ikke er på nett så ofte og en uke til jeg kommer hjem.

Her er det 30gr, karneval og jeg kjenner en klump nede ved trusekanten, jippi [:D] Endelig kommer babymagen og ikke bare god-mat-magen.
Ha en fin dag i Rogaland, folkens, brasil hilser.

Klart eg gjør[;)] Tenkte å oppdatera deg men nå har du jo vert inne å snikt litt sjøl, hehe. Kos deg resten av oppholdet!!! Snakkes[:)]

Hva med å møtes første gang på madla i april engang, og så kvadrat i juni/juli engang?[:D]....og så engang etter vi alle har fått de skjønne babyene våre[:)]

Kanskje 26, hvis jeg ikke får føde hjemme sånn som jeg vil... Men må jo være greiere for dere andre om jeg holder meg hjemme, så blir det iallfall LITT mindre travelt på SUS. [:D] Hvor mange er det som planlegger å bruke fødeloftet da? Hadde det kjempefint der under sist fødsel jeg! Anbefales.

Blir gjerne med på treff også, hvis jeg klarer å putte det inn i kalenderen! [:)] Travelt med full jobb nå og liten gutt hjemme. Hehe. Skal bli godt med permisjon når den tid kommer!

Me på den[:)]

ORIGINAL: hildecath

ORIGINAL: babyimagenaug09

Hva med å møtes første gang på madla i april engang, og så kvadrat i juni/juli engang?[:D]....og så engang etter vi alle har fått de skjønne babyene våre[:)]

Det høres ut som en fornuftig ide. [:)]

Ja det hørtes kjekt ut [:)] Eg e me eg [;)][:D]

Velkommen til oss, var ikke i helt ammetåke for jeg hadde ikke sett navnet ditt før og det stemte jo. [:)] Da er vi 27 fra dette området. Jeg vurderer sterkt Fødeloftet, det var derfor jeg valgte jordmortjenesten Mamastork, jordmødrene jobber på den avdelingen.

Jeg har også vurdert å gå til Mamastork, er du fornøyd? Grethe som jobber der hadde jeg nemlig på begge mine to foregående fødsler, selv om de var nede på Føden og jeg var kjempefornøyd med henne. Så ja jeg vurderer Fødeloftet, men hvor lenge er det sommerstengt? For er det sommerstengt så kan jeg jo være heldig å få Grethe der nede som jeg har gjort de andre gangene [;)]

Jeg er kjempefornøyd, jeg går til Ann. Skal dit kl. 14.00 idag og gleder meg. [:)] Skal gå på svangerkurs også der, for da blir jeg kjent med de andre 2 jordmødrene også, og da har jeg 3 jeg kjenner. Der må da være en tjangs for at ei av dem er på jobb når jeg skal føde. [:)] Skal høre litt mer angående sommerstengt idag, hun regnet med at hun visste litt mer denne gangen. Men hun regnet med at det ville blir som ifjor, dvs sommerstengt juli måned. Men jeg skal gi beskjed om jeg får vite noe.

Ja gjør det, kjempegreit å få beskjed om når de skal ha sommerstengt. Jeg har jo termin 5 august, så kan jo fort få i juli ettersom jeg har født noen dager før termin de andre gangene.

ORIGINAL: Emja

ORIGINAL: babyimagenaug09

Det høres ut som en fornuftig ide. [:)]

Ja det hørtes kjekt ut [:)] Eg e me eg [;)][:D]

eg og[:D][:D]

Hei e ikkje så ofte her inne, men da høyrdes kjekt ut og møte andre i samme situasjon.
dette er min første så masse nytt .

13 uke og 6 dager på vei.

Back
Topp