Stavanger/Sandnes jenter!!!!

Hekla85

Elsker forumet
Syns dere det er kjekt med litt treff og sånt ettehvert som vi får litt mage?
Var inne på terminlisten og så at det er iallefall 12 stykker som skal føde på SUS, så tenkte at noen av oss må det jo være :)

Jeg syns det er veldig kjekt å bli kjent med nye mennesker, så vil bare høre hvordan stemingen er for å eventuelt møtes en gang :)

Vi er jo veldig tidlige i svangerskapet så kan vente litt til alltså, jeg ville bare sondre terrenget litt :)

Jeg er med :-)) Kjempe koselig! Jeg bor i Sandnes, flyttet her ifra sørlandet for snart 2 år siden :-) Moro å treffe andre som skal ha nesten samtidig :-) Jeg har menstermin 13 februar :-))

Lykkeliten 86 <3 skrev:
Jeg er med :-)) Kjempe koselig! Jeg bor i Sandnes, flyttet her ifra sørlandet for snart 2 år siden :-) Moro å treffe andre som skal ha nesten samtidig :-) Jeg har menstermin 13 februar :-))

Å, så kjekt :) Bor i Stavanger eg :) Då e d kanskje mulig me møtes på føden og då, hehe når den tid komme :)

Sjansen er stor for det :-)) Syntes tiden kunne gått litt kjappere! Er så utålmodig og har lyst på mage ;-)) Og så kvalmen hele dagen, så ligger strak på sofaen mye av dagen :-( men satser på det gir seg om noen uker :-))

Lykkeliten 86 <3 skrev:
Sjansen er stor for det :-)) Syntes tiden kunne gått litt kjappere! Er så utålmodig og har lyst på mage ;-)) Og så kvalmen hele dagen, så ligger strak på sofaen mye av dagen :-( men satser på det gir seg om noen uker :-))

Hehe, kjenner meg veldig igjen! heg vil helst inn å føde allerede nå jeg, hehe :)

krølltoppa skrev:
Ja, d hadde vært noe emoticon

Jeg bor på Kleppe...

Så koselig :) er dette din første?

Hekla85 skrev:

krølltoppa skrev:

Jeg bor på Kleppe...

Nei, har 2 gutter fra før emoticon

krølltoppa skrev:

Hekla85 skrev:

krølltoppa skrev:

Jeg bor på Kleppe...

Nei, har 2 gutter fra før emoticon

Så gøy da :) Har ei jenta på øyeblikk 2 år, hehe :)

Masa90 skrev:
Jeg er med;) hehe

Så koselig :) Hvor bor du ca?

Hekla85 skrev:

Masa90 skrev:
Jeg er med;) hehe

Jeg bor på Randaberg:) dette blir mitt første barn:)

Masa90 skrev:

Hekla85 skrev:

Masa90 skrev:
Jeg er med;) hehe

Jeg bor på Randaberg:) dette blir mitt første barn:)

Så kjekt :) Det blir spennende! :)

Morrpølsa skrev:
Jeg bor en time sør for stavanger:-)

Egesund? :)

Bryne her;-)

GunnHelen89 skrev:
Bryne her;-)

Koselig :) E d fyste?

Morrpølsa skrev:
Mhm :-)

Kor e d dokke føde?

Det e første ja;-) føde på SUS:)