Stavanger/Sandnes jenter!!!!

jeg er veldig gjerne med på treff, og håper at jeg får god kontakt med flere av dere slik at det blir en "barsels-gruppe".

Barselgruppa jeg fikk på HS med min første fungerte ikke i det hele tatt og det synes jeg er litt kjipt.

Kjekt med nye venninner også da! Håper at det klaffer og at jeg kanskje får noen nye venninner. =)

*Angels* skrev:
jeg er veldig gjerne med på treff, og håper at jeg får god kontakt med flere av dere slik at det blir en "barsels-gruppe".

Barselgruppa jeg fikk på HS med min første fungerte ikke i det hele tatt og det synes jeg er litt kjipt.

Kjekt med nye venninner også da! Håper at det klaffer og at jeg kanskje får noen nye venninner. =)

eg har blitt godt kjent med nåden fra juli2010 me går i bursdagene til kverandres unger og finne på ting samen :) d e veldig kjekt :) kor bor du?

Bor i Skaarlia! 

Jeg er ikke fra området, men jeg fører regnskapet for 4 butikker i området deres, synes driverne er så hyggelige og har så morsom dialekt ;) forstår ikke alltid hva de sier da..

Mener ikke å kuppe tråden altså, men måtte klikke med inn da det sto "Stavanger/Sandnes jenter" ;) Nå skulle jeg ønske jeg også ventet ny baby på nyåret *sukk*. Har bodd i sandnes i 6 år (opprinnelig fra østlandet) og har en herlig liten en på litt over 1,5 år :)

Back
Topp