Stavanger/Rogaland treff 6 september

vil gjerne være me men har ferie den dagen så eg håpe vi e i spania elle en annen varm plass:)   men hvis vi e hima så vil eg være me:)
 
atter en gang opp til toppenemoticon
 
Jeg er med.

Ostehuset ligger ned den bakken rett etter den inngangen til arkeden som er oppe mot domkirka:) Eller opp den bakken mellom prix og dropsen:)
 
opp til toppenemoticon
 
opp
 
Vil være sikker på at alle som ønsker skal få med seg denne.
'
 Atter en gang: opp,opp, Oppemoticon
 
dytter litt til jeg da..

vi må da få til flere :) kom igjen nå folkens :) godt å se andre me kulemager , som du gjerne treffer igjen på føden ;)
 
heisan hoppsan. Blir utrolig gøy å møte dere.
 
Eg ska prøva å få da med meg =) Og seff greit med artikkelen/samtalen!
 
Kan ikkje bli med på treffet eg emoticon 
Mannen fekk tlf fra jobbe nsin i går at han var innleigt til et offshore firma og skal reise i nordsjøen i morgen i 14 dager.. emoticon  9 mnd siden han sluttet i offshore,så eg gruer meg noe forferdeligt og være alene igjen...
 
eg kan heller ikke være me :( kjedelig å ikke fått sett dere......men me kan jo møtes en annen gang o :)
me har bestilt oss tur t bulgaria
 
Så dumt dere ikke kan være med,men det kommer selvfølgelig andre ganger.
God tur til bulgaria be. Kos deg
 
dytter denne frem igjen siden den lå så langt bak nå. Håper at flere vil og kan bli med =)
 


SizziJanuarspire<3 skrev:


Redaktør Karine skrev:
Hei jenter!

Jeg ser at dere skal ha treff i Stavanger. Kjempekjekt! Vi har lyst til å lage en artikkel på Babyverden om et slikt treff. Det er tydelig at dere har masse å snakke om på forumet, og får gode råd og støtte av hverandre. En inspirasjon til andre!

Er det greit for dere? Vi tenker oss bare at vi bruker en lite halvtime på å snakke med dere, og så får dere selvfølgelig plenty av tid alene...

Dere må gjerne være anonyme, hvis dere ønsker.

mvh
Karine
Sjefredaktør Babyverden

Hvordan vil dette evt fungere? samtalen tenker jeg på hvor finner den sted? For meg er det helt greit =)


Hei!

Jeg heter Janet og er journalisten som eventuelt vil komme og snakke med dere. Det vi ser for oss er at jeg kunne vært med en liten halvtime i starten av treffet for å snakke litt med dere. Det vi da skriver om er hva forumet betyr for dere, hvordan dere bruker det, støtter hverandre og gir råd osv.

Håper dere blir enige om at det er greit og svarer meg enten her eller på personlig melding.Det er som sagt helt greit å være anonyme :-) 

Mvh Janet
 
Mannen jobbe kveld den uka så da får æi ikke vært med:( Kjempedumt for det hadde vært veldig koselig å møtes. Må ikke bli alt for lenge ti neste treff;)
 
Bare til å komme for min del Janet.
 leser du litt tilbake så tror jeg de fleste har sagt det går fint:)
 
Det hva dumt fumle 83,men det kommer selvfølgelig andre ganger
 
Back
Topp