Stavanger/Rogaland treff 6 september

lykkebo

Forelsket i forumet
Sted: Ostehuset i stavanger kl5.

Håper det passer for de fleste
 
Håper og kunne ver med. Men vet ikkje helt hvor ostehuset ligger
 
Hospitalgaten 6 sto det på nettsiden. Vet ikke helt jeg heller
 
skal prøve å komme :) så sant formen min tilater det :) må sjekke på gulesider hvor ostehuset er, har ikke peiling hvor det er, men har hørt om det før :)
 
Skriver for å dytte denne til toppen
 
dytt dytt
 
Hmm må se kordan mannen jobbe den uka. han skal egentlig ha kveldsuke på jobb, men kan henne det blir foranringer. OM han jobbe dag kommer æi. Jobbe han kveld må¨æi være hjæmme med Ariel.
Håpe æi får muligheten til å være med.
 
For min del må du bare ha med lille ariel. Ingen problem det. Du ser hva som passer
 
Hei jenter!

Jeg ser at dere skal ha treff i Stavanger. Kjempekjekt! Vi har lyst til å lage en artikkel på Babyverden om et slikt treff. Det er tydelig at dere har masse å snakke om på forumet, og får gode råd og støtte av hverandre. En inspirasjon til andre!

Er det greit for dere? Vi tenker oss bare at vi bruker en lite halvtime på å snakke med dere, og så får dere selvfølgelig plenty av tid alene...

Dere må gjerne være anonyme, hvis dere ønsker.

mvh
Karine
Sjefredaktør Babyverden
 
greit for min del,men de andre får bestemme
 


lykkebo skrev:
For min del må du bare ha med lille ariel. Ingen problem det. Du ser hva som passer


Ja det hadde ho nok likt, iallefall i starten:) Vi kan se det litt ann når dagen nærme sæi. Hvis mannen jobbe dag kommer æi iallefall :)
 
ja om æi kommer e de helt greit for min del også:)
 
Jeg kommer :)
 
Jeg kommer nok også. Har hvertfall kjempe lyst =)
 


Redaktør Karine skrev:
Hei jenter!

Jeg ser at dere skal ha treff i Stavanger. Kjempekjekt! Vi har lyst til å lage en artikkel på Babyverden om et slikt treff. Det er tydelig at dere har masse å snakke om på forumet, og får gode råd og støtte av hverandre. En inspirasjon til andre!

Er det greit for dere? Vi tenker oss bare at vi bruker en lite halvtime på å snakke med dere, og så får dere selvfølgelig plenty av tid alene...

Dere må gjerne være anonyme, hvis dere ønsker.

mvh
Karine
Sjefredaktør Babyverden

Hvordan vil dette evt fungere? samtalen tenker jeg på hvor finner den sted? For meg er det helt greit =)
 
Så kjekt at flere vil være med. Håper vi blir mange.
Blir så kjekt å se dere
 
Dytter denne til toppen
 
Back
Topp