Statusoppdatering

Fin tråd forresten, men det står at jeg har mitt 3 isci, det skal være ivf :) Flott initiativ til en slik tråd for å følge med andre.

3 negative forsøk på riksen. Så tar nå turen over til Ivf klinikken oslo. Oppstart 4icsi-forsøk April/mai.

Oppstart AID i august på oss :love7

Testdato er 23 mars, har foreløpig fått positiv test, men du kan vente til lørdag som er testdato med å sette meg opp :-)

Søskenforsøk, frys i naturlig syklus (2 egg på frys). Ringe inn mens i april ;) 1. forsøk :)

Gratulerer til Lidivine:-)

Min status: håpefull80, hatt to forsøk og 3 negative fryseforsøk. Nå nytt fryseforsøk med testdato 29.03.

Brukte Menopur og Orgalutran. Tok ut 8 egg 11/3. Ett lot seg befrukte med IVF og satt inn 13/3. har brukt Lutius etter egginnsetning. tSkal ta test og blodprøver i morgen. Veldig skummelt

Dette er 2 IVF forsøket, første ble avbrutt.

Lykke til alle sammen

Venter på mensen så jeg kankomme igang med 2 ivf forsøket... Eller blir vel nytt 1 forsøk siden ingen egg ble befruktet..

Gikk ikke denne gangen :/

Stimulerer nå! Spray fra 10.03 og sprøyter fra i dag 27.03. UL 5 april :)

Sprøyter fra 3.4, UL 11.4 og uttak uke 16

Gravid :) 5uker i dag og håper spiren holder seg!

Første Icsi forsøk på Haugesund sjukehus. Satt inn ett gullegg 19 mars: Graaaaviiiid!!! :) :) :) Termin 12 desember!! Vi er overlykkelige!!!

Første Icsi forsøk på Haugesund sjukehus. Satt inn ett gullegg 19 mars: Graaaaviiiid!!! :) :) :) Termin 12 desember!! Vi er overlykkelige!!!
Da er du rett bak meg! vi fikk termin 7des og hører også til Haugesund sykehus :) spennende tider fremover.

stinepine: 2.IVF/ICSI: venter på å sette igang med FER i uke 20(mai)
(Hører til Riksen forresten)

Venter på forsamtale riksen i neste uke, og er ivriiig etter å komme i gang med forsøk.... Hvor lenge må jeg vente tro??

Back
Topp