Statusoppdatering

Hadde TD 29. mars. Positiv test, men varte ikke mange dagene før blødning. Kjipt! Blir en pause nå og vurdering av om vi skal fortsette.

Vært på oppstartsamtale i dag! Begynner med medisiner i juli, og uttak ca uke 33. Spennende tider i møte:-)

Har ringt inn mens, UL torsdag 18.april. Innsett av fryseegg i naturlig syklus ved eggløsning :)

Er nå ruger. :) hører til i Haugesund. Testdato 23 april. :)

Karatekids #2 IVF, ruger på to gullegg fra 11.04. TD. 25.04.

Prøve å henge meg på denne tråden jeg også. Vanskeligere er det vel å huske å oppdatere når ting ikke går veien.

Jeg stimulerer. For tiden med sprøyter og spray. Skal ha uttak på tirsdag (16.04) og blir forhåpentligvis ruger 18.04

Vi skulle ha pause
Men siden detvi mai er både bryllup, konfirmasjon og dåp så ble det til at vi prøvde igjen engang til.
Går det ikke nå blir det pause til etter mai.

Er på 3 fryseforsøket og er på rugedag 8 ♡

Forskjellen fra nå til sist er ingen graviditets tegn som jeg har hatt mye av på de forrige og har jobbet fram til nå, men begynner nå å bli veldig hormonell så blir sykemeldt fra i morgen/ dag til test på mandag ♡

Termin 6.des :)

Første forsøket vårt, skal til medicus i Trondheim for inseminasjon i løpet av noen dager, venter kun på el nå:) spennende dette:) ul i dag å alt var perfekt:)

Da kan jeg flyttes fra stimulerer til ruger. Ruger på et gullegg fra 19/4:D

Vi er henvist til IVF på Riksen. venter og venter på å bli innkalt til forsamtale :rolleyes:

Hadde vært veldig gøy med oppdatert liste snart :-) ikke for å mase, men hadde bare vært så godt å se seg som "ruger" :-)

Butterfly75
Starter med nesespray Synarela 26.april
Sprøytestart Menopur 300 IE 15.mai.
Ul 24.mai i Kr.sand.
2.forsøk. Icsi.
Tilhører Porsgrunn.

Ser ikke at jeg er kommet med her, men oppdaterer likevel:) har i dag inseminert 3,5mill svømmere:) så får vi håpe der er en som klamrer seg fast:)

Back
Topp