Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ruger :-DJenter. Vi er mange - og vi er på ulike steder i prosessen.Smett inn et svar på hvor dere er i prosessen, og om hvilken assistert befruktning dere bruker - og gjerne hvilket nummer det er på forsøket. F.eks "(kallenavnet ditt) Ivf #2 - ruger på gullegget" - så smetter jeg det inn her i det første innlegget
Den som vil kan jo skrive opp medisiner og hvilken klinikk dere bruker også...Nederst finner dere en oversikt over forkortelsene som er brukt
Håper dere slenger dere på, slik at det er lettere å ha oversikt
Ha en fin dag jenter
MERK; jeg passer på så et nick ikke er nevnt mer enn TRE ganger, og jeg fjerner de som har gått over termindatoen. Dere må selv skrive inn innlegg her for at jeg skal endre statusen deres. Om det ikke blir oppdatert, havner dere under "ikke oppdatert" - og vil etter en tid der bli fjernet fra listen. Dette er for å passe på så listen ikke blir umenneskelig langVENTER PÅ UTREDNING
ELLER ANDREUSIKRE PERIODERMzsugar - -St.Olavs - vektnedgang før FERBruker 74mi - venter på forsamtale - RiksenHåpefull80 - liten pause med vurdering om fortsettelseTruddelutt'n - venter på forsamtale for IVF ved HaukelandVENTER PÅ Å KOMME I GANG
ønsker så inderlig en liten spire - #4FER - Porsgrunn - JuniHåper85 - #3 IVFLusseUmmaNuddeAteJam - AID - august*LykkeLoppa* - #1 IVFKaratekids - #2 IVFNinjajinta - venter på FERhero - medisinstart i augustprøver21 - FERSTIMULERER
*dreamer* - SF - Ullevål - #1 ICSILukkelulla - #4 ISCI - IVF klinikken i OsloRUGER PÅ GULLEGGET
seLmA - IVF - TD 4.Juni*ønskergullnr2* - UL 21.05 - TD 10.Junistinefine - FER - Riksen - 2 egg - TD. 11. JuniButterfly75 - IVF - Prsgrunn - 2 egg - TD 12.JuniMrsMeoh - #4 FET - St.Olavs - progynova & utrogestan - TD 13.Juni
Vanillatwin - #1 FER TD ?????DET GIKK IKKE DENNE GANGEN
babysyyykHåpefull80 - SA*ønskergullnr2*lille lissKaratekids - #2 IVFNinjajinta - SF - #1 ICSIHermine - #3 ISCI - avbruttprøver21 - MAVI KLARTE DET, VI ER GRAVIDE
A'hjerte - hjemmelagd - termin 2. Junipippå - SF - #1 IVF - 12. JuniZophia - #3 ICSI - 20 AugustNovemberskatt2013 - #1 IVF- St.Olavs - 17. NovemberLidivine - Termin ?????Prøver21 - Termin ?????Gulletnr2 - #1 ICSI - Haugesund - Termin 12. Desemberhåpomspirenosnart - #4 FER - termin 16. Januarjorna - termin ????ORDFORKLARINGER
IVF - In Vitro Fertilisering - prøverørICSI - In Vitro Fertilisering med mikroinjeksjonTESA - In Vitro Fertilisering med mikroinjeksjon av sædceller fra testikkelAIH - Inseminasjon med partnerens sædAID - Inseminasjon med donor sædFER - Frozen Embryo Replacement - fryseforsøkCD - cycle day - syklusdagTR - Tante rød = mensenSF - SøskenForsøkSA - SpontanabortMA - Missed AbortionTD - TestDatoUL - UltralydIKKE OPPDATERT
Denne tråden ble sist oppdatert 03062013 kl 2237
Kan vel slenge meg på denne listen jeg og; Termin 30. oktober 2013 etter 1. ED![]()
Eggdonasjonhva betyr ED?![]()
![]()
Eggdonasjon![]()