Flott23 tar jeg, men jeg vil gjerne ha midtnatt i tillegg, sånn for sammenlingning i tilfelle jeg bommer grovt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flott23 tar jeg, men jeg vil gjerne ha midtnatt i tillegg, sånn for sammenlingning i tilfelle jeg bommer grovt
Flott![]()
Ok, satte på en alarm sånn intimfelle jeg glemmer det!Gjerne![]()
Ok, satte på en alarm sånn intimfelle jeg glemmer det!![]()
Haha! Det lurer jeg og på! :Ointimfelle.... hva ER en intimfelle?
Det lurer jeg også påintimfelle.... hva ER en intimfelle?
Uhh. NamI dag var det julemiddag på jobb![]()
HeheUhh. Nam
Blææææ. Ene stikkontakten min sluttet å virke. Er ikke der sært så vet ikke jeg!
Når du ikke setter mål for oss må vi gjøre det selv heheDere er skravlegale![]()
Har dere satt dere selv mål på 10 000 i morra?![]()
Dere er skravlegale
Har dere satt dere selv mål på 10 000 i morra?![]()
Tråder: 165tempo glemte jeg å følge med på forresten, jeg ble å lese meg litt opp på hvor jeg får tak i litt dill jeg må ha til fødselen, kladder (uten å kjøpe 50 stk) og sånn.
Men jeg har 6700 på blokka mi så langt i dag, det lukter ikke egentlig 10 000 av det, enda så lovende det så ut i morges, men i kveld har det vært roligere?
Tror ikke jeg kommer til å være det.7110 og 166 nå.
Og halvannen time til klokka er 23
Og mannen min begynner å snakke på å legge oss tidlig.... får kanskje ikke tatt stat kl 23 som jeg hadde tenkt likevel. Noen andre som er våken så lenge?
Intimfelle var et nytt og artig ordOk, satte på en alarm sånn intimfelle jeg glemmer det!![]()
Vi satte det som mål for i dag, fordi du SA i går kveld, sitert og bevist, at du SKULLE gi oss en 10 000 utfordring i dag, fordi du vet at vi kan.
Vi har mentalt forberedt oss på det for i morgen også, fordi du i dag da du helt har glemt det du skrev i går, sa at du kan jo gi oss en slik i morgen.... men glemmer du DET også, så får vi ta den selv likevel da![]()
Sorry, vi har alle tre hatt besøk av omgangssyken siden i natt. Lite søvn..
Slikt kan snu hodet opp ned på de fleste... her i huset er det bare ungene som har hatt det, og en av gangen. Det gjorde det lettere, dog varte det da i ti dager fra første kastet opp til siste var ute av karantene, så det ble litt.... langvarig
Men god bedring til alle tre