Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da. God bedringSorry, vi har alle tre hatt besøk av omgangssyken siden i natt. Lite søvn..
ja, ble det ikke det da? Hun begynte å kaste opp lørdag, kastet også opp søndag, var fin mandag, neeeeeesten ute av karantene kastet hun opp natt til tirsdag og var derfor i karantene til natt til torsdag, torsdag gikk hun i bhg10 dager??? Det var da ekstremt lenge. Ungene virker relativt fine nå i kveld heldigvis
Stille her i kveld
Tror det har blitt et fast medlem av mine daglige ord og uttrykk! Likte det godt!Intimfelle var et nytt og artig ord![]()
Jeg lurer på om jeg får legge det ordet til min ordliste? PliiiisTror det har blitt et fast medlem av mine daglige ord og uttrykk! Likte det godt!![]()
Hadde troen i dag, men går fra rom til rom mellom syke barn og vaskemaskinenStille her i kveld

Å nei så kjiptHadde troen i dag, men går fra rom til rom mellom syke barn og vaskemaskinen![]()
Veldig også. Mannen jobber borte hele helgen, så dette kom nok som bestiltÅ nei så kjipt![]()
Så klart!Jeg lurer på om jeg får legge det ordet til min ordliste? Pliiiis![]()
Hehe. Skal absolutt bruke det på mannenSå klart!vi kan da dele! Trendordet for 2016. 8)
Haha! Fort gjort å havne i intimfella!Hehe. Skal absolutt bruke det på mannen![]()
Krysser fingrene for detVeldig også. Mannen jobber borte hele helgen, så dette kom nok som bestilt
Men siden vi alltid har syke barn på julaften, håper jeg At vi kanskje gjør oss ferdig nå.
Her ble det ingenting. Får prøve på litt mer til ukaDet blir ikke like sent som i går kjenner jeg![]()