Status på dagens utfordring

10 dager??? Det var da ekstremt lenge. Ungene virker relativt fine nå i kveld heldigvis
ja, ble det ikke det da? Hun begynte å kaste opp lørdag, kastet også opp søndag, var fin mandag, neeeeeesten ute av karantene kastet hun opp natt til tirsdag og var derfor i karantene til natt til torsdag, torsdag gikk hun i bhg
Men onsdag kveld kastet eldstemann opp, og han fortsatte å gjøre det sånn et par ganger i døgnet frem til natt til søndag, så tirsdag morgen var kan klarert, men da hadde vi lørdag-søndag-mandag-tirsdag-onsdag-torsdag-fredag-lørdag-søndag-mandag med syke unger eller unger i karantene som vi ikke var trygg på om var ferdig enda...

Men om mine beregninger stemmer må det skrives 2500 innlegg i løpet av den neste timen, og DET skjer jo ikke...Tempo er rett og slett for labert i kveld.

Vi får se om Tamara faktisk utfordrer oss i morgen, og om vi FAKTISK får opp tempo her. Men det er fredagskveld, så kanskje ikke...

Tror det har blitt et fast medlem av mine daglige ord og uttrykk! Likte det godt! :D
Jeg lurer på om jeg får legge det ordet til min ordliste? Pliiiis :D

Å nei så kjipt :(
Veldig også. Mannen jobber borte hele helgen, så dette kom nok som bestilt:p
Men siden vi alltid har syke barn på julaften, håper jeg At vi kanskje gjør oss ferdig nå.

Det står 23.01, men klokka var altså akkurat 23.00 når jeg refreshet siden. Knølet bare litt med å ta skjermbilde ;)

1449180242741.jpg

Etter mine beregninger har vi i dag altså klart:

- 181 nye tråder
- 8034 innlegg

Last edited:
119afa7c03a72313c06a9972b5dcb622

Oppdatering klokka 00:00 :)

Så flott at andre ordnet stat.

Så håper vi Tamara gir oss fasiten så vi kommer litt nærmere å vite om det er 23-23 eller 00-00 som er greia

Back
Topp