Status på dagens utfordring

Selv om Tamrara har glemt at hun altså sa hun skulle utfordre oss til 10 000, så jobber vi nå mot det vi.

Og her er status

upload_2015-12-3_15-49-0.png
(ingen mål på nye tråder, for det skrev hun ikke noe om, og siden hun ikke kan huske at hun skulle utfordre oss heller er det uvisst hva den utfordringen evt ville vært på....)

10000 burde vi klare :D

Ja, så nær i går, så tror jeg egentlig vi kan klare det i dag.

Men Tamara har glemt at hun sa hun skulle utfordre oss.... så vi får evt ta det i morgen OGSÅ da, ta i dag som oppvarming :)

Ja, så nær i går, så tror jeg egentlig vi kan klare det i dag.

Men Tamara har glemt at hun sa hun skulle utfordre oss.... så vi får evt ta det i morgen OGSÅ da, ta i dag som oppvarming :)

Vi får gjøre det! Har I entusiasmen kommentert inne på diverse terminforum som jeg ikke tilhører :O uten å være klar over det selv :P

Kommer vel an på hvor mye du skravler i kveld. Jeg gir meg nok litt tidligere :p
Det blir ikke like sent som i går kjenner jeg :P

Jeg vet ikke hvor lenge dere holdt på i går. Jeg holder nok ca like lenge som jeg gjorde i går.

Dvs, nå ser jeg sånn halvveis kalendertv med ungene, nå jul i skomakergata, etterpå julekongen, og så skal jeg etterhvert ha meg en dusj, men ellers skravler jeg til sånn en gang etter 22 på pc og fra mobil i senga til passert 23 så jeg får stat i det minste (Men om noen er våken ved midtnatt skulle jeg veldig, veldig gjerne hatt den også, men usikker på om jeg holder meg våken så lenge)

Jeg vet ikke hvor lenge dere holdt på i går. Jeg holder nok ca like lenge som jeg gjorde i går.

Dvs, nå ser jeg sånn halvveis kalendertv med ungene, nå jul i skomakergata, etterpå julekongen, og så skal jeg etterhvert ha meg en dusj, men ellers skravler jeg til sånn en gang etter 22 på pc og fra mobil i senga til passert 23 så jeg får stat i det minste (Men om noen er våken ved midtnatt skulle jeg veldig, veldig gjerne hatt den også, men usikker på om jeg holder meg våken så lenge)
Hvor står den statistikken egentlig?

5600 så langt siden kl 23 i går forresten.

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp