Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
HmmDet enkle er ofte det beste![]()
Kan ikke få for mye av det gode heller. Kniiz
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HmmDet enkle er ofte det beste![]()
Tamara lagde en tråd før i dag som heter Wow, der utfordrer hun oss.
Utfordringen gir ikke ekstra premier utover det som står i topp100 tråden, men det skaper liv, og det er gøy.
Og dessuten dersom man ønsker å være med å kjempe om premiene bør man ligge litt på forskudd ved tanke på julen
Du gikk forbi meg i alle fallJeg begynner å få krampe i fingrene![]()
Ikke dårlig det daDersom jeg bruker tallene til Sara kommer jeg frem til at per nå er det i dag skrevet
Tråder: 87
Ikke i det hele tattIkke dårlig det da![]()
Vi får bare fortsetteIkke i det hele tatt![]()
Det varer vel ikke særlig lengeDu gikk forbi meg i alle fall![]()
Du sier noe derHmm
Kan ikke få for mye av det gode heller. Kniiz
Tamara sa i går kveld hun skulle, men sa ikke noe om antall tråder, og evt andre detaljer, så hadde gjort seg med en utfordring å vite h a vi jobbet mot...Har det kommet en ny utfordring i dag?![]()
Kommer vel an på hvor mye du skravler i kveld. Jeg gir meg nok litt tidligereDet varer vel ikke særlig lenge![]()
Dette er det Tamara har sagt.Jeg hadde en plan om å sitte oppe til over midnatt i dag... men har vært nok en gang på sykehuset med Snuppa mi, og er trøtt som en vrengt ullsokk.... Men uansett vil jeg nok gi dere 10 000 utfordringen i morra![]()
Bare fordi jeg VET dere kan, og vil
![]()
Ja, det høres ut som 10.000 er dagens mål ogsåDette er det Tamara har sagt.
Jeg tolker det som om vi har en utfordring på 10.000 i dag også
Takk for oppdateringOppdatering nå:
Tråder: 93
Syns det er bra en torsdag formiddag jegOppdatering nå:
Tråder: 93
Har det kommet en ny utfordring i dag?![]()
Jeg hadde en plan om å sitte oppe til over midnatt i dag... men har vært nok en gang på sykehuset med Snuppa mi, og er trøtt som en vrengt ullsokk.... Men uansett vil jeg nok gi dere 10 000 utfordringen i morra![]()
Bare fordi jeg VET dere kan, og vil
![]()
Ikke tenkt på det? Hva mente du i går da??Nei. Jeg har ikke tenkt på det. Men kanskje i morra om dere har lyst?