Skravlehastighet på 119 nå...
Bør lenger opp, dvs MÅ lenger opp om vi skal nå 10 000 før klokka... skal vi se 2-3 i natt. Det er noen timer for sent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skravlehastighet på 119 nå...
Oh no! Haha! Går litt fort i svingene av og til. Eller skal jeg si stingene.![]()
Tamara lagde en tråd før i dag som heter Wow, der utfordrer hun oss.Synes dette er alt for komplisert til å forstå. Aner ikke hva utfordringen egentlig går ut på. Er det ikke reelt lenger da at de på topp 100 kan være med i trekningen av premien?
Mulig jeg er dum, men jeg får virkelig ikke med meg disse utfordringene. Har lest gjennom tråden som er festet øverst som heter "topp100 desember", men der står det ingenting om dagskrav.
Lar den komme opp i 75% før jeg gjør det mer behagelig for meg selv.![]()
Og da sover jeg for håpentligvisBør lenger opp, dvs MÅ lenger opp om vi skal nå 10 000 før klokka... skal vi se 2-3 i natt. Det er noen timer for sent
Jeg skjønner ikke noe av dette eller topp100. Hvorfor er det så om å gjøre å ha flest tråder og innlegg innpå her?
Er det ikke litt kjedelig med masse tulletråder skrevet bare for å ha flest?
Haha! Pleier selv å være den som henger meg opp i slike ting, godt å se at jeg ikke er ufeilbarlig selv!Hehe godt du tok det fint da, føler meg litt nerd som ikke klarte å la den passere
Tamara lagde en tråd før i dag som heter Wow, der utfordrer hun oss.
Utfordringen gir ikke ekstra premier utover det som står i topp100 tråden, men det skaper liv, og det er gøy.
Og dessuten dersom man ønsker å være med å kjempe om premiene bør man ligge litt på forskudd ved tanke på julen
Og da sover jeg for håpentligvis
Må vel opp på 250-300..128 innlegg, det går oppover, men det ryker ikke. Det er ikke fort nok. Over 5 timer tar det i dette tempoet
De er uformelle.![]()
Må vel opp på 250-300..
Jeg syns 10.000 var et litt vel hårete mål hehe![]()
Ser litt dårlig ut! Men blir nok en ok dag uansett! Iallefall i forhold til hvilken som helst dag i november.Og mye gøy
men denne tror jeg er for tøff om ikke folket skrur opp farta. Mye
Ser litt dårlig ut! Men blir nok en ok dag uansett! Iallefall i forhold til hvilken som helst dag i november.![]()
Gøy når det endelig er litt liv igjen!Definitvt, november var laber
Gøy når det endelig er litt liv igjen!