Status på dagens utfordring

Myyyye mer tempo enn nå. Tempo går jo heldigvis erfaringsvis opp når ungene kommer i seng, timene mellom 20 og 22 er bra skravletid, men det vi har klart så langt i dag antyder ikke at vi klarer det, og pr nå er tempo 62 innlegg på de siste 10 minuttene..
Jeg prøver så godt jeg kan når jentungen har sovnet i alle fall :)

Haha! Skak ha laderen klar! :D
Jeg legger mobilen på lader så snart jeg er over på pc, dvs at ungene sover.

Mannen leser for dem nå, ei sånn kalenderbok, veldig hyggelig. Men så skal han på trening, så da skal jeg se til at ungene holder seg i seng, om de ikke allerde sover når han går

Jeg prøver så godt jeg kan når jentungen har sovnet i alle fall :)
Det er mange som er mer aktive da. O løpet av den neste timen sovner veldig mange bv barn, og mødrene begynner å skravle

Det er mange som er mer aktive da. O løpet av den neste timen sovner veldig mange bv barn, og mødrene begynner å skravle
Har akkurat sovnet her nå, så da skravler i alle fall jeg litt :)

Har akkurat sovnet her nå, så da skravler i alle fall jeg litt :)
En sover, en sa "hva er det, mamma?" når jeg tittet innom for å se at de sov fint.... Eldste sover

Oppdatering kl 20:00
Tråder: 156

Da er vi rundt halvveis på begge

Jeg har akkurt oppdaget at klokken på min pc viste 2011 når den reelt var 2006, så jeg har justert tiden tilbake, og derved er ikke mine 10 minutters helt up and running enda, men det skal jeg få på plass, nå er jeg nemlig på pc i alle fall :)

Du er vel med? :D

Hihi joda, bare klarte ikke dy meg. Du skrev brette opp Armene ;)

skriver i ledige stunder. Nå forsøker mannen å legge jenta. Hun har lånt mobilen min og sett på poppiloppane (?) siste halvtimen. Lite populært at jeg tok den vekk

Jeg legger mobilen på lader så snart jeg er over på pc, dvs at ungene sover.

Mannen leser for dem nå, ei sånn kalenderbok, veldig hyggelig. Men så skal han på trening, så da skal jeg se til at ungene holder seg i seng, om de ikke allerde sover når han går
Åh, så koselig med kalenderbok! Jeg sitter på armlenet på sofaen, plugga i laderen. Er oppe i 69% nå. Det burde kanskje holde ut kvelden?

Hihi joda, bare klarte ikke dy meg. Du skrev brette opp Armene ;)

skriver i ledige stunder. Nå forsøker mannen å legge jenta. Hun har lånt mobilen min og sett på poppiloppane (?) siste halvtimen. Lite populært at jeg tok den vekk
Oh no! Haha! Går litt fort i svingene av og til. Eller skal jeg si stingene. :p

Synes dette er alt for komplisert til å forstå. Aner ikke hva utfordringen egentlig går ut på. Er det ikke reelt lenger da at de på topp 100 kan være med i trekningen av premien?

Mulig jeg er dum, men jeg får virkelig ikke med meg disse utfordringene. Har lest gjennom tråden som er festet øverst som heter "topp100 desember", men der står det ingenting om dagskrav.

Åh, så koselig med kalenderbok! Jeg sitter på armlenet på sofaen, plugga i laderen. Er oppe i 69% nå. Det burde kanskje holde ut kvelden?

avhenger av mobiltype, opg alder, tror jeg

Jeg skjønner ikke noe av dette eller topp100. Hvorfor er det så om å gjøre å ha flest tråder og innlegg innpå her?
Er det ikke litt kjedelig med masse tulletråder skrevet bare for å ha flest?

Synes dette er alt for komplisert til å forstå. Aner ikke hva utfordringen egentlig går ut på. Er det ikke reelt lenger da at de på topp 100 kan være med i trekningen av premien?

Mulig jeg er dum, men jeg får virkelig ikke med meg disse utfordringene. Har lest gjennom tråden som er festet øverst som heter "topp100 desember", men der står det ingenting om dagskrav.
De er uformelle. :)

Joda, dette har ikke noe med premiene på topp 100 ¨gjøre, dette er rett og slett bare Tamara som lurer på om vi klarer skrive samlet sett 10 000 innlegg på forumet på et døgn og starte 300 nye tråder, rett og slett bare som en utfordring for gøy.

og ved å delta på det, så skriver man flere innlegg, som fører en nærmere å klare innleggskravene på topp 100, en ren bonus ;)

Back
Topp