Du er vel med?Haha lykke til med det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er vel med?Haha lykke til med det![]()
Jeg prøver så godt jeg kan når jentungen har sovnet i alle fallMyyyye mer tempo enn nå. Tempo går jo heldigvis erfaringsvis opp når ungene kommer i seng, timene mellom 20 og 22 er bra skravletid, men det vi har klart så langt i dag antyder ikke at vi klarer det, og pr nå er tempo 62 innlegg på de siste 10 minuttene..
Jeg legger mobilen på lader så snart jeg er over på pc, dvs at ungene sover.Haha! Skak ha laderen klar!![]()
Det er mange som er mer aktive da. O løpet av den neste timen sovner veldig mange bv barn, og mødrene begynner å skravleJeg prøver så godt jeg kan når jentungen har sovnet i alle fall![]()
Har akkurat sovnet her nå, så da skravler i alle fall jeg littDet er mange som er mer aktive da. O løpet av den neste timen sovner veldig mange bv barn, og mødrene begynner å skravle
En sover, en sa "hva er det, mamma?" når jeg tittet innom for å se at de sov fint.... Eldste soverHar akkurat sovnet her nå, så da skravler i alle fall jeg litt![]()
Du er vel med?![]()
Åh, så koselig med kalenderbok! Jeg sitter på armlenet på sofaen, plugga i laderen. Er oppe i 69% nå. Det burde kanskje holde ut kvelden?Jeg legger mobilen på lader så snart jeg er over på pc, dvs at ungene sover.
Mannen leser for dem nå, ei sånn kalenderbok, veldig hyggelig. Men så skal han på trening, så da skal jeg se til at ungene holder seg i seng, om de ikke allerde sover når han går
Oh no! Haha! Går litt fort i svingene av og til. Eller skal jeg si stingene.Hihi joda, bare klarte ikke dy meg. Du skrev brette opp Armene
skriver i ledige stunder. Nå forsøker mannen å legge jenta. Hun har lånt mobilen min og sett på poppiloppane (?) siste halvtimen. Lite populært at jeg tok den vekk
Åh, så koselig med kalenderbok! Jeg sitter på armlenet på sofaen, plugga i laderen. Er oppe i 69% nå. Det burde kanskje holde ut kvelden?
Lar den komme opp i 75% før jeg gjør det mer behagelig for meg selv.avhenger av mobiltype, opg alder, tror jeg
De er uformelle.Synes dette er alt for komplisert til å forstå. Aner ikke hva utfordringen egentlig går ut på. Er det ikke reelt lenger da at de på topp 100 kan være med i trekningen av premien?
Mulig jeg er dum, men jeg får virkelig ikke med meg disse utfordringene. Har lest gjennom tråden som er festet øverst som heter "topp100 desember", men der står det ingenting om dagskrav.
Synes dette er alt for komplisert til å forstå. Aner ikke hva utfordringen egentlig går ut på. Er det ikke reelt lenger da at de på topp 100 kan være med i trekningen av premien?
Mulig jeg er dum, men jeg får virkelig ikke med meg disse utfordringene. Har lest gjennom tråden som er festet øverst som heter "topp100 desember", men der står det ingenting om dagskrav.