status i dag på oss ;)

Krysset av for skal ikke ha flere. Sambo har to fra før, og jeg skjønner at han syns tre barn er nok. Men kjenner jeg ikke er fremmed for et barn til, selv om jeg har sagt at det holder med tre...
Litt rart å vite at jeg ikke skal ha flere barn, og har vel eeeegentlig lyst på et barn til om et år eller to

ORIGINAL: RBW

Krysset av for skal ikke ha flere. Sambo har to fra før, og jeg skjønner at han syns tre barn er nok. Men kjenner jeg ikke er fremmed for et barn til, selv om jeg har sagt at det holder med tre...
Litt rart å vite at jeg ikke skal ha flere barn, og har vel eeeegentlig lyst på et barn til om et år eller to

Kan jo hende han forandrer mening. Her er det omvendt, jeg har to fra før. Forstår at han vil ha en til så er litt åpen for muligheten for et barn til i fremtiden...

ORIGINAL: latterku

Har ingen som helst tanker om noen gang å gå gravid igjen (grøss!!!!), så om det skulle bli flere barn her får de komme med storken..............Ellers så må jeg få hukommelsestap!

SIGN! [:)]

ORIGINAL: Sulla

ORIGINAL: RBW

Kan jo hende han forandrer mening. Her er det omvendt, jeg har to fra før. Forstår at han vil ha en til så er litt åpen for muligheten for et barn til i fremtiden...

Ja, det kan jo hende [;)] Men hvis ikke, så går det forsåvidt greit. Ikke noe brennende ønske om flere, hvert fall ikke enda [;)] Men jeg er liksom ikke så klar på at det kun blir med prinsessa, for det var jeg nemlig før, hehe...

kan ikke alle som er gravid komme inn på hemmelig å si det da :) så nysgjerring :P 

Back
Topp