status i dag på oss ;)

Citrine

Forumet er livet
Augustlykke 2015
(kjeder meg)

hvordan står det til med oss ??

ORIGINAL: Lucas mamma*

usiker her på om det blir flere..
jeg kunne godt tengt meg til en til.. men så er det jo ikke opp til bare meg...[&:]

samme her,har jo mann men han sier nok..enn så lenge!

ikke gravid, men glemte å huke av på den [8|]

og venter enn så lenge [:D]

Hvem er gravid?[:D]
Skulle (litt) ønske at det var meg...men må nok vente litt til ja[:-]

Har lyst på en til, men må vente til vi får større hus [:D]

Kunne gjerne fått alle ungene mine nå [:)]
..Men jeg vil ha en utdannelse, og så vil jeg eie et hus med mer en ett soverom[;)]
Vil ha tre!

Jeg er vel egentlig ferdig. Har fått fire friske hærlige unger. To jenter og nå sist to hærlige gutter som holder mammen sin i aktivitet. Men så er og har jeg altid vært veldig babysyk, og blir litt små tussat når jeg ser slike små nurk. Så jeg skal aldri si aldri at jeg ikke skal ha flere. Fornuften sier stopp[;)]

Er ikke helt sikker på at mannen er helt ferdig heller, for han nekter å kape strengen[;)]

ORIGINAL: sørlandet79

Jeg er vel egentlig ferdig. Har fått fire friske hærlige unger. To jenter og nå sist to hærlige gutter som holder mammen sin i aktivitet. Men så er og har jeg altid vært veldig babysyk, og blir litt små tussat når jeg ser slike små nurk. Så jeg skal aldri si aldri at jeg ikke skal ha flere. Fornuften sier stopp[;)]

Er ikke helt sikker på at mannen er helt ferdig heller, for han nekter å kape strengen[;)]

hihihih :D godt å høre at det ikke bare er meg som tenker litt "stort" [:D]

Har alltid hatt lyst på 3 barn, men akkurat nå er det greit med 2 for å si d sånn......men kan godt være at d blir en 3.mann, kanskje kanskje ikke...... så skrev usikker...[;)]

Jeg har nok lyst på en til, men må ta opp kampen med gubben ang. det.. Han har jo to fra før og syns 4 unger er i drøyeste laget.. Men jeg har alltid sagt til han at jeg vil ha to, så han får bare stille opp! [:D]

Ikke gravid og singel så da sier vel resten sitt[8D]

Har ingen som helst tanker om noen gang å gå gravid igjen (grøss!!!!), så om det skulle bli flere barn her får de komme med storken..............Ellers så må jeg få hukommelsestap!

har vært gravid, men går ikke med 3 mann nu så æ e  IKKE gravid:) å lykke til til dem som ønske å være det å dem som vil ha flere krysse fingran for dokker[:D]

ORIGINAL: LisaMari81

ORIGINAL: sørlandet79

hihihih :D godt å høre at det ikke bare er meg som tenker litt "stort" [:D]

Tenker stort jeg og da... [:D] Planen er ikke flere men tror sambo vil ha, han har jo bare Noah som ekte. Så skal aldri si aldri men føler meg ferdig!!!!

hvem er alle 6 som er gravide her inne da?

Back
Topp