Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om et par dager?? ja det var jaggu god timing..God plass på St. Olavs i går, kun to fødsler på ettermiddagen. Det de derimot sa er at om et par dager så sommerstenger de halvparten av fødestuen, så da kan det bli ganske fullt ganske fort :-(
Om et par dager?? ja det var jaggu god timing..
Ja nei, det hjalp på stressnivået gitt, hahaJa, jeg fikk ikke eksakt dato dessverre. Skjønte jordmor var frustrert over dette, tipper kanskje de starter på fredag. Så nå er det bare å få ut babyen!
Ja nei, det hjalp på stressnivået gitt, haha
Ei jeg kjenner er 7 dager på overtid i dag, og har enda ikke fått dato for den timen...hun ble bare henvist å ringe i dag for å "se ann bemanningen". Det er så dårlig hun bor også 2 timer unna...Du kan jo ringe de og få de til å gi deg overtidskontroll nå for å se om de vil sette i gang før dette starter. De må vel uansett prioritere deg som har lang reisevei tipper jeg. Sender de noen videre bør det være noen fra byen kanskje?
Ei jeg kjenner er 7 dager på overtid i dag, og har enda ikke fått dato for den timen...hun ble bare henvist å ringe i dag for å "se ann bemanningen". Det er så dårlig hun bor også 2 timer unna...
God plass på St. Olavs i går, kun to fødsler på ettermiddagen. Det de derimot sa er at om et par dager så sommerstenger de halvparten av fødestuen, så da kan det bli ganske fullt ganske fort :-(
Det er visst sommerstengt på føde øst ja, men de må jo drive forsvarlig, så jeg tror ikke man skal tenke så mye på det...prøve i alle fallHar termin 28/7, håper de ikke har sommerstengt så lenge.. Nesten så jeg håper på overtid når jeg hører dette :/
Glad jeg har valgt å føde på Levanger så jeg slipper stresset med å ikke vite om hvor jeg får føde. Bor midt i mellom Levanger og st. Olavs så da fikk jeg velgeDet er visst sommerstengt på føde øst ja, men de må jo drive forsvarlig, så jeg tror ikke man skal tenke så mye på det...prøve i alle fall
Sniker fra august; fhv rolig på SSK nå etter et rush i juni og første uken av juli.
Var ganske stappa i går og dagen før, men rolig i dag igjen på SSK
Rolig i natt på kk virker det som. Ligger på storken nå på redet å slapper av litt før jordmor skal sjekke meg igjen ! Fikk beskjed om vi hadde komt igår natt så var det ganske så travelt.Det er eg og nysgjerrig på
Takk for oppdatering! Krysser fingrene for at det er rolig når tida er inne for meg.Rolig i natt på kk virker det som. Ligger på storken nå på redet å slapper av litt før jordmor skal sjekke meg igjen ! Fikk beskjed om vi hadde komt igår natt så var det ganske så travelt.