Status fødested

God plass på St. Olavs i går, kun to fødsler på ettermiddagen. Det de derimot sa er at om et par dager så sommerstenger de halvparten av fødestuen, så da kan det bli ganske fullt ganske fort :-(

God plass på St. Olavs i går, kun to fødsler på ettermiddagen. Det de derimot sa er at om et par dager så sommerstenger de halvparten av fødestuen, så da kan det bli ganske fullt ganske fort :-(
Om et par dager?? o_Oo_O ja det var jaggu god timing.. :hilarious::hilarious:

Ja, jeg fikk ikke eksakt dato dessverre. Skjønte jordmor var frustrert over dette, tipper kanskje de starter på fredag. Så nå er det bare å få ut babyen!
Ja nei, det hjalp på stressnivået gitt, haha :hilarious:

Ja nei, det hjalp på stressnivået gitt, haha :hilarious:

Du kan jo ringe de og få de til å gi deg overtidskontroll nå for å se om de vil sette i gang før dette starter. De må vel uansett prioritere deg som har lang reisevei tipper jeg. Sender de noen videre bør det være noen fra byen kanskje?

Du kan jo ringe de og få de til å gi deg overtidskontroll nå for å se om de vil sette i gang før dette starter. De må vel uansett prioritere deg som har lang reisevei tipper jeg. Sender de noen videre bør det være noen fra byen kanskje?
Ei jeg kjenner er 7 dager på overtid i dag, og har enda ikke fått dato for den timen...hun ble bare henvist å ringe i dag for å "se ann bemanningen". Det er så dårlig :( hun bor også 2 timer unna...

Har termin 28/7, håper de ikke har sommerstengt så lenge.. Nesten så jeg håper på overtid når jeg hører dette :/

Sniker fra august; fhv rolig på SSK nå etter et rush i juni og første uken av juli.

Har termin 28/7, håper de ikke har sommerstengt så lenge.. Nesten så jeg håper på overtid når jeg hører dette :/
Det er visst sommerstengt på føde øst ja, men de må jo drive forsvarlig, så jeg tror ikke man skal tenke så mye på det...prøve i alle fall :p

Det er visst sommerstengt på føde øst ja, men de må jo drive forsvarlig, så jeg tror ikke man skal tenke så mye på det...prøve i alle fall :p
Glad jeg har valgt å føde på Levanger så jeg slipper stresset med å ikke vite om hvor jeg får føde. Bor midt i mellom Levanger og st. Olavs så da fikk jeg velge :)

De er veldig flinke på Levanger også så ikke stress om man blir sendt dit, bare dumt med den ekstra reiseveien <3
Men de kan vel ikke sende videre noen i aktiv fødsel?

Var ganske stappa i går og dagen før, men rolig i dag igjen på SSK :)

Ja, det går vel i rykk og napp. Det er jo noen dager siden jeg ble oppdatert via jordmor, og da mente de det verste rushet for sommeren allerede var over. Men at det kommer til å bli travelt i perioder er jeg helt overbevist om.

Ifølge jordmor var det veldig travelt på Lillehammer i dag, og merket forsåvidt selv og laaaang responstid om jeg ringer på jordmor, virker til at det er blitt litt mindre fult nå ettersom jeg nå har blitt flyttet over på allerom[emoji4]

Jeg ligger på Kongsvinger nå til observasjon i natt, og her er det nå fullt. Fikk beskjed om at det virker som det er flere som reiser hjem i morgen.

Ligger på A-hus nå. Det er fullt på barselhotellet og må ligge på dobbeltrom. Rolig på føden igår da, vi var to stk som fødte nesten samtidig [emoji4]

Rolig i natt på kk virker det som. Ligger på storken nå på redet å slapper av litt før jordmor skal sjekke meg igjen ! Fikk beskjed om vi hadde komt igår natt så var det ganske så travelt.
Takk for oppdatering! Krysser fingrene for at det er rolig når tida er inne for meg.
Lykke til med sjekk!

Back
Topp