Status ang graviditet!

LYKKE TIL, KATHRINE!

Signerer godhjerta her, det var fine, velvalgte ord....
Lykke til, enda en gang.

Klemmer[:)]

Godhjerta sier det jeg ville sagt om jeg var flinkere med ord..

En gang måtte tårene komme, å de kom som jeg leste innlegget fra deg. Det er bare HELT utrulig at det går ant å ha så mange venner her, som man egentlig ikke kjenner...men kjenner litt alikavell. Vi er her inne alle som en, samlet med masse livserfaring som vi får dele med hverandre i glede & sorg.

Vil takke for de fine ordene du skriver om meg, og som dere andre signere. Det er helt utrulig, har egentlig ikke ord. Føles ut som det bare blir en klisje uansett hva jeg vil retunere som takk. Men der er IKKE bare en klisje. DERE ane bare ikke hvor mye jeg trenger det, setter på pris på det, og ikke minst holder hodet oppe på grunn av det dere gjør for meg.

Jeg føler selv at jeg som person gir av meg selv til andre, og det blir jaggu meg satt pris på, å tydeligvis vises det åsså her inne blandt dere. Klart at noen har man snakket med med en andre, men ALLE er bare så full av godhet, omsorg & tilstedeværelse (selv om det "bare" er gjennom en skjerm og via ord).

Jeg må bare bukke å neie så pent som jeg kan til dere ALLE sammen, det håpet jeg har forsterkere dere hver eneste dag. Å går det galt VET jeg at jeg kan komme til dere å ha det ont, men samtidig ikke gi opp i et nytt forsøk.

Kjempe gla for at dere er akkurat som dere er, jeg er rett å slett HELDIG som har funnet dere!

Kjempe go, varm & takknemmelig klem fra Kathrine

Takk skal du ha Tammis *klemme*

Ja Godhjerta e sitt navn verdig, det er bra sikkert! Ingen er som ho...sånn e det bare!
Nei jeg føler det rimelig urettferdig dette her, må virkelig ta meg sammen så det ikke skal gå utover sønnen min på 10 å mannen min. Han vet stakkars ikke hva godt han kan gjøre. Men lenger ned kan man kansje ikke komme, så da er det bare en vei igjen...oppover!

Kathrine

nei det er ikke dumt, tenker slik jeg åsså. Vil jo at barnet skal være friskt, å bir det en SA prøver jeg å tenke at det er for det beste for alle sammen. En fattig trøst til meg selv akkurat nå, men det hjelper å det er jo det rette.

Takk

blødde i natt, å hele går. Ikke så store menger, men har enda smerter. Dem er der hele tiden [:@]

Sender all min styrke til den lille spiren som skal klamre seg fast der inne! Håper litt av den kommer til deg og Kathrine, det trenger du. Kan ikke si at jeg vet hvordan du har det, for jeg har aldri opplevd dette selv, men søsteren min har vært gjennom det to ganger, og jeg vet at hun hadde det fryktlig... Men de ga ikke opp, og nå har de to nydelige jenter på 6 1/2 år og 18mnd. Vet at det går bra for deg, uansett hva som skjer!

Masse lykke til, og en kjempestor klem til deg!

Tusen Takk Marris [:)]

Vi gir heller ikke opp, Om det ikke går bra nå så skal vi prøve igjen.

Klem fra kathrine

Håper alt går bra uansett hva som skjer....[:)]
Alle har inne er heldige som har hverandre...til trøst, dele gleder osv.
Hva skulle jeg/vi gjort uten dere alle sammen[;)]

Back
Topp