Status ang graviditet!

Føler med deg!

Syns ikke det er ondt med et sånt innlegg!
Vi bryr oss!
og dine erfaringer kan hjelpe noen andre til å takle situasjoner som er liknende

Du er tøff, Katrine!
Lykke til!

skal krysse alt for at det skal gå bra med deg kathrine. jeg vet at det er veldig slitsomt å gå sånn i usikkerheten. vi er her for deg vettu. håper virkelig at du får beholde dette. masse lykke til kathrine. kjempe klem fra bergen.

Kaster over en sekk med tålmodighetstuber og MOT-piller..

Håper du ikke mister motet, kjære Kathrine!!
-husk å ta MOT-piller og smøre deg med tålmodighet forebyggende, så du ikke får MOT-mangel og tålmodighets-trøbbel

TUSEN TAKK Beta, lenemoren, Luthien05 og Trine82!

Jeg blør enda, ja [:(]

Å dere aner bare ikke hvor mye det hjemper meg å ha dere her. På en måte er det bedre å snakke med dere som er bak hvert nick, i stede for å snakke med noen face to face akkurat nå. Vet ikke hvorfor det er slik, men sånn er det bare [&:]

Joda klare å holde hodet oppe, men kjenner at det sakte men sikkert faller litt nå [:(]
Så akkurat på sex & singelliv, der ho ene minsta babyen sin i SA. Da kom tårene så de sprutet her...sukk!!!

Begynner kansje å demmre litt her, men skal ikke knekke helt sammen da. Tøff, jeg ikke om jeg er det... kansje det virker slik ja!! Men vil ikke bare suttre her inne...men skjønner åsså at dere "tillater" det [;)]

Uansett, jeg setter VIRKELIG stor pris på dere alle sammen!

Klem fra Kathrine

Skal gjøre det vennen!!!

Takk skal du ha

*klemmeskinnflat*

Kathrine

Kjære Kathrine!!

Dette var utrolig trist å høre...det er jo ikke sånn det skulle gå.

Ble veldig, veldig glad på dine vegne når jeg hørte at du var gravid. Håper bare at kroppen ordner opp, og at dette går bra allikevel. Hvis ikke skal vi stå på og støtte deg alt vi kan her inne. Sender masse varme tanker og trøst gjennom skjermen.

Tenker masse på deg, vennen!

Trøsteklem, Monica

ja både blødningene & smertene kommer å går. Har enda ikke blødd mye, som legen beskriver som mye da! Smertene kjennes ut som mens smerter, nede i ryggen & ved skambeinet.

Legen sier at jeg bare må vente, men han kunne ikke gi meg eksakt tidspunkt på når jeg vet helt sikkert. Men han ringte meg i dag å sa at han hadde rekvidert meg til Bærum sykehus for nærmere undersøkelser hos en spesialist. jeg vet ikke når den timen kommer, men han håpet at det ble denne uken (kansje fredag).

Da får jeg kansje vite mere, men jeg syns det er så merkelig at jeg ikke stopper blødningen eller bare kan få en kraftig blødning. Det er bare så tungt å vente sånn her, men klart jeg vil jo ikke ha noe forhastet heller da. Det kan jo være bare i starten at dette skjer, som legen sier.

Syns uansett at det er godt at legen tar meg seriøst å tenker på meg, så jeg føler jeg har fin oppfælging.
Kathrine

Tusen Takk Monica!

Som jeg har sakt, dere hjelper meg MASSE...mye mer en dere tror.
Ja jeg var lykkelig gravid i en dag [:(] Så nei det var ikke sånn her det skulle gå [:'(]

Takk for den gode klemmen

Kathrine

Dette er trist å lese Kathrine! Ble så glad da jeg så at du er gravid! Men alt håp er ikke ute enda da! Håper du greier å slappe av og samle krefter! Good luck babe...

Skal tenke masse på deg på fredag, og sende gode tanker når du har legetime sånn at du får gode resultater. Håper jo at dette ikke ender i en sa. Så utrolig urettferdig at dette skulle skje altså.

Si fra hvis du trenger ekstra trøst, da stiller jeg gjerne opp!

Kjempeklem

Thanx pebbles [:D]

Joda har slappet mye av, og gjør det nesten hele tiden. Det er vell en av grunnen til at det ble GRANDIOSA til middag i dag [;)]

Kathrine

Takk igjen Monica!

Skal holde dere oppdatert om når jeg får time på sykehuset!
Det er god terapi å være her inne sammen med dere,
å jeg håper åsså at det ikke ender i SA.
Har tilogmed snakket til han der oppe,
å jeg kan ikke si at jeg har snakket med han før...eller hvem jeg snakker til [;)]

Det er vell mitt eget håp jeg snakker til, kansje [8|]

Klem fra kathrine

Har tenkt mye på deg og din situasjon, og fortsetter å krysse fingrene....
Håper, virkelig virkelig håper at det stopper å blø..
...at den lille spiren din skal fortsette å vokse inne i magen din!!!

Go`klem fra
Lehcar

Kjempe klem til deg [:D]

Takk

hei kathrine,

ville bare si at jeg har vært der du er nå, så jeg skjønner veldig godt hvordan det er å gå og ikke vite helt sikkert. det er så kjipt å bare få beskjed om å vente og se! lettere sagt enn gjort, liksom...men jeg folder hendene for deg:)

masse varme tanker.

ORIGINAL: monicabebe

Kjære Kathrine!!

Ble veldig, veldig glad på dine vegne når jeg hørte at du var gravid. Håper bare at kroppen ordner opp, og at dette går bra allikevel. Hvis ikke skal vi stå på og støtte deg alt vi kan her inne. Sender masse varme tanker og trøst gjennom skjermen.

Trøsteklem, Monica

godt skrevet denne signerer jeg...

trøsteklem fra meg også...[8D[;)]

quote:

ORIGINAL: monicabebe

Kjære Kathrine!!

signerer den jeg også

Jeg signerer den jeg, sitter med tårer i øynene. Bedre sent enn aldri.

Back
Topp