Status ang graviditet!

Takk skal du ha emilies mamma[:D]

har ikke hatt SA tidligere, men en abort da i tidlig alder. Joda det går ganske så greit, men hadde du sett meg eller stått foran meg å snakket om det hadde det vært litt verre [:(] Av en eller annen grunn er det mye lettere NÅ å skrive om det, en å snakke om det.

Jeg skal ikke legge meg ned selv om det er en SA på gang her, men JA det blir tøfft. Men som jeg har sakt tidligere her så vet jeg nå at vi kan bli gravid, å jeg har endelig funnet EL min [;)] Så jeg/vi gir ikke opp her.

Men jeg blir ikke å stresse, måle, teste, osv osv nå på en stund. Det klarer jeg ikke! Å jeg vet heller ikke hvordan det blir den dagen (om) jeg får beskjed "du har nå mistet".
Det fokuserer jeg ikke på nå, håpet er MYE større en sorgen (på forskudd)

Takk Takk

Go klem til deg fra Kathrine

Mange klemmer tilbake Trine82 [:D][:D][:D]

Takker, og jeg håper åsså det er en sterk spire inni der...*håpe håpe*

Kathrine

Takk skal du ha kjersti:)

Klem

Takk, enig meg deg der....!!!

vart litt satt ut då eg leste her..[&o] HÅPER HÅPER HÅPER at den vesle er STERK!!

krysser alt eg har her vennen!!!

Glad i deg Kathrine..
Håper virkelig at dette går så bra som det kan gå og at du sitter med en frisk baby i armene på denne tida neste år.

uff håper det går i orden!!!

klem fra meg!!!

Hei Katrine[:)]
vil ønske deg lykke til, og jeg håper indelig at dette går bra!
jeg er sann passe ny her så jeg skjønner ikke alle disse forkortelse bokstavene jeg. men jeg skjønner du har vært gjennom mye.
sender masse positive tanker og varme klemmer til deg!![:)]

Føler med deg Kathrine. Det kan ikke være særlig moro det du gjennomgår nå [:(]

Ønsker dere masse lykke til, håper alt går bra.

Tusen takk isa, ja det skal ikke være enkelt her i lovet [:'(][:'(][:'(]
Får bare håpe dette går bra, nu som det endelig skjedde liksom.

Klem

Go jenta mi du masse masse på deg!

takk skal du ha storm (Sa= Spontan abort) ...om det var det du ikke forstod (pp=prøve periode).

Klem Klem

Heisann Frikka!

Joda det kan hende at det er noe av det samme med meg, får håpe det. Men jeg har litt ont, så det er akkurat det som "bekymrer" legen. Noe blod er ikke uvanlig, sir han. Men det burde slutte nå snart. har ikke blødd så mye i dag, men har blødd litt [:(] Vet ikke hvor mye som er farlig, og hva som er ufarlig. det kunne ikke legen svare meg på heller [&:]

Får bare vente å se... å ja ta det med ro

Go klem

Heisann Elewyn!

NEI det er ikke no morro, det som er verst er ventetiden. Skulle tru jeg var elkspert på det til nå, men det er jeg visst ikke alikavell [:'(]

Klem til deg

Kjære,Kathrine! Skulle ønske jeg kunne strekke meg gjennom skjermen og gi deg en klem, men siden jeg ikke kan det får jeg nøye meg med å si at jeg tenker på deg og håper inderlig at dette går bra!! Trøsteklem fra meg [:)]

Takk, jeg gjør mitt beste [;)]

Men det er lett å være litt "klovn" åsså....hihi!

Stå på, Kathrine
Galgenhumor er sundt!
[:D]Psykologen på helsestasjonen oppfordra til det.[:D]
(har snakka litt med henne om sjukehusskrekk o.l.[;)])

Joda, det går opp å ned her. Har ikke helt kontroll, i går kveld når jeg skulle lage "bollamelk" til sønnen min (kvelds) så svidde jeg hele greia så det kunne ha blitt brann...litt overdreven. Men det gikk i søppla, enda jeg stod der.

.oO(tenke tenke tenke)

Men som vi sir hjemme i Tromsø: Æ skal stå han av [;)]

Så trist Kathrine.. Hadde virkeli gleda mæ over den gode nyheten din.. Håpe bare at den klore sæ fast den lille! Ønske dæ masse lykke til.. *tusenklemma* Klart du står han av[:)]

strøste meg selv mye her lindaen, men det funker litt åsså da....MEN ikke alle timene er like bra [:'(]

Men det hjelper godt å være her inne *klemme*

Back
Topp