Bare vet ikke om jeg orker [emoji23]Er bare å holde koken da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare vet ikke om jeg orker [emoji23]Er bare å holde koken da!
Bare vet ikke om jeg orker [emoji23]
Haha, ikke alltid det går etter planen [emoji23]HeheTemmelig sliten jeg og. Skulle jo legge meg tidlig ^^
Haha, ikke alltid det går etter planen [emoji23]
Ja jeg tror det....Er målet innen rekkevidde?
Regnet kjapt på det og tror det er over jaJa jeg tror det....
håper vi har detUoffisielt ser det ut til at vi har klart det, tilogmed når jeg regner stat fra midnatt i går med status kl 23 nå.
Men ikke mange å gå på..
Ja. Tamara har laget utfordring til oss igjen.Ny telle tråd? Konkurranse?
Ja for de som har mulighet til det er det fint.Regnet kjapt på det og tror det er over ja![]()
Tips: skravle litt tidligere på dagen så det ikke blir press og stress på slutten. Oppfordre flere til å bli med. Prøvergruppen er kjempestor f.eks...
vi lå jo bra an tidlig på dagen å så dabbet det avRegnet kjapt på det og tror det er over ja
Tips: skravle litt tidligere på dagen så det ikke blir press og stress på slutten. Oppfordre flere til å bli med. Prøvergruppen er kjempestor f.eks...
Folk har jo gjerne jobbvi lå jo bra an tidlig på dagen å så dabbet det av
ja men som i går ikke alleFolk har jo gjerne jobb
Selvsagt ikke alle, men det dabber gjerne av fordi folk har.. Vel... Et liv i alle fall.ja men som i går ikke alle![]()
vi får se hvordan det blir i dagSelvsagt ikke alle, men det dabber gjerne av fordi folk har.. Vel... Et liv i alle fall.
Gode tall på morgenen har i stor grad kommet av natteravner og morgenfugler samt søvnløse. Men så står vi opp og livet krever oss. Naturlig nok.
Men klart, om de som sitter på terminforum og ruger skravler vettet av seg nå, så hjelper det ;-)
Det vil tiden vise.vi får se hvordan det blir i dag![]()
I går 10:18 hadde vi 1200 innlegg og 58 tråder
Nå har vi 1300 innlegg og 95 tråder!