Stat natt til onsdag 8.11

Ny telle tråd? Konkurranse?

Ny telle tråd? Konkurranse?
Ja. Tamara har laget utfordring til oss igjen.

Minst 5500 innlegg og 150 tråder pr døgn i ei uke. Og en superdag med 10 000 og 250 som vi ikke helt vet hvordan vi skal klare, men vi skal prøve

Regnet kjapt på det og tror det er over ja :)

Tips: skravle litt tidligere på dagen så det ikke blir press og stress på slutten. Oppfordre flere til å bli med. Prøvergruppen er kjempestor f.eks...
Ja for de som har mulighet til det er det fint.

Men jeg har ikke mulighet for det. Evt i dag siden jeg har fri, men har ei småpjusk jente hjemme.... For å prøve å unngå enda mer pjusk... Men skal se hva jeg får til.

ja men som i går ikke alle ;)
Selvsagt ikke alle, men det dabber gjerne av fordi folk har.. Vel... Et liv i alle fall.
Gode tall på morgenen har i stor grad kommet av natteravner og morgenfugler samt søvnløse. Men så står vi opp og livet krever oss. Naturlig nok.

Men klart, om de som sitter på terminforum og ruger skravler vettet av seg nå, så hjelper det ;-)

Selvsagt ikke alle, men det dabber gjerne av fordi folk har.. Vel... Et liv i alle fall.
Gode tall på morgenen har i stor grad kommet av natteravner og morgenfugler samt søvnløse. Men så står vi opp og livet krever oss. Naturlig nok.

Men klart, om de som sitter på terminforum og ruger skravler vettet av seg nå, så hjelper det ;-)
vi får se hvordan det blir i dag :)

I går 10:18 hadde vi 1200 innlegg og 58 tråder

Nå har vi 1300 innlegg og 95 tråder!

Back
Topp