Blir spennende å se hvordan det kommer til å gå
En dag av gangen, men helga tror jeg blir meget hard. Da er jo aktivitete nvanligvis lavere
Og en 10 000 dag? Nei, den har jeg ikke helt peiling på når vi skal klare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende å se hvordan det kommer til å gå
Det var ikke så ille da, hjelper å skravle som bare det altså [emoji4]
det er braFått litt flere innlegg ihvertfall [emoji4]
Det morsomme er er dere er så gira, enda dere ikke vet hva den ekstra premien er.
Tenk hvis det er en pakke med smokker![]()
ikke jeg hellerEn dag av gangen, men helga tror jeg blir meget hard. Da er jo aktivitete nvanligvis lavere
Kanskje vi får senke målene litt på helgedagene.En dag av gangen, men helga tror jeg blir meget hard. Da er jo aktivitete nvanligvis lavere
bra tempo da13 i minuttet!
600 og noe igjen
det synes jeg for helg er roligeKanskje vi får senke målene litt på helgedagene.
Også hadde det vært en fordel om termingruppene ble mer aktive![]()
Wooow!13 i minuttet!
600 og noe igjen
Kanskje vi får senke målene litt på helgedagene.
bra tempo da
Ikke helgen som var faktiskdet synes jeg for helg er rolige
Får håpe på et mirakel [emoji4]En dag av gangen, men helga tror jeg blir meget hard. Da er jo aktivitete nvanligvis lavere
Pleier å være fine premier da så stoler på deg oDet morsomme er er dere er så gira, enda dere ikke vet hva den ekstra premien er.![]()
Tenk hvis det er en pakke med smokker![]()
Oi det er da ikke ille I det hele tatt [emoji16]13 i minuttet!
600 og noe igjen
Mine er ganske døde, ille når juni 2012 har mye mer aktivitet enn oktober 2016Kanskje vi får senke målene litt på helgedagene.
Hvordan er det til midnatt stat da som så ut som stemte best?Og som en kuriositet da, dersom det var 22-22 som var det aktuelle tidsrommet så hadde vi nå vært i mål.
Vi mangler 400 og noe til 23-staten og med tempoet som er nå så er den ganske greit i boks, jeg tror vi ska lklare den til midtnatt goså