Det gjør vi [emoji4]Vi var usikre i går men Tamara sine tall var på den snille siden.
Så vi krysser fingrene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør vi [emoji4]Vi var usikre i går men Tamara sine tall var på den snille siden.
Så vi krysser fingrene
Får se om noe har skjedd på lekeforumet litt da[emoji4] jobbe litt for innleggene
ikke krysse fingre
det er detFor da er et vanskelig å taste
Gjør det for jeg har litt lite å svare på nå [emoji54]Lekeforum har jeg droppet ut av litt, der kan jeg jobbe inn litt ja
Men noen innlegg skal jeg vel bidra med innimellomDet er helt forståelig.
Mobilisering er nok litt viktig
Men om man mobiliserer mange så kanskje det går
Men i de gode gamle dager trengte vi ikke mobilisere en gang....må jo prøve
det gjorde vi ikkrMen i de gode gamle dager trengte vi ikke mobilisere en gang....
Blir spennende å se10 i minuttet fortsatt, så under tusen ijen
MEd dette tempoet tar det halvannen time, men klart, dette tempoet holder ikke i halvannen time, men vi HAR bedre tempo i kveld enn i går kveld det er jeg gasnke sikker på, så det er mulig vi kan å dette i havn![]()
akkurat vært derGjør det for jeg har litt lite å svare på nå [emoji54]
Nei, men vi får vel bare akseptere hvordan det har blittMen i de gode gamle dager trengte vi ikke mobilisere en gang....
Da skal jeg gå dit litt [emoji4]akkurat vært der
gjør det duDa skal jeg gå dit litt [emoji4]
Men i de gode gamle dager trengte vi ikke mobilisere en gang....
det bør viMen vi mangler 759 innlegg nå så dette skal vi klare altså
Fått litt flere innlegg ihvertfall [emoji4]gjør det du
Blir spennende å se hvordan det kommer til å gåikke for 5500 nei, men for 10000 mobiliserte vi.
Og hvordan vi skal kalre det nå skjønner jeg ikke, jeg tror ikke vi klarer helga engang
Fått litt flere innlegg ihvertfall [emoji4]
Det var ikke så ille da, hjelper å skravle som bare det altså [emoji4]Men vi mangler 759 innlegg nå så dette skal vi klare altså