Stat natt til fredag 10.11

Men når 6200 omtales som vanvittig, hvordan i all verden skal vi klare 10 000

Det hjelper med tråder men når folk bare svarer en gang i hver blir det ikke 10 000, da må vi ja trøkk, vi må ha fart. Vi må ha skravling rett og slett. I mange tråder, på fs på termin på generell. I en sånn som dette og fart på lekene. 10 000 er rett og slett mye!

Det hjelper med tråder men når folk bare svarer en gang i hver blir det ikke 10 000, da må vi ja trøkk, vi må ha fart. Vi må ha skravling rett og slett. I mange tråder, på fs på termin på generell. I en sånn som dette og fart på lekene. 10 000 er rett og slett mye!
Enig med du!

Masse tråder med ett svar pr tråd fører ikke til 10 000

Det er skravlinga som drar det opp

Enig med du!

Masse tråder med ett svar pr tråd fører ikke til 10 000

Det er skravlinga som drar det opp
Unektelig er det skravling som gjør det. Der folk svarer hverandre. Gang på gang på gang.

Men 10 000 krever at det et flere som gjør det. Flere steder. Mye av dagen.

Noen om.natta fordi de ikke legger seg så tidlig på søndag.

Noen på morgenen når de uansett er våken

Noen på dagtid når andre jobber

Og mange. Mange på kvelden når ungene er i seng og helt frem til midtnatt.

Med mindre feber-jenta fortsatt er varm og må være hjemme mandag så kan jeg neppe melde meg til "utover natta på søndag" eller "på dagen mens andre er på jobb", for da må jeg jobbe. Om hun er syk kan jeg skravle når hun sover.

Noe på tidlig morgen og fra ungene er i seng til jeg slokner kan jeg bidra.

Alt går. Egentlig er 6200 ikke vanvittig. Men med tanke på siste mnd aktivitet er det det.

Alt går. Egentlig er 6200 ikke vanvittig. Men med tanke på siste mnd aktivitet er det det.
Egentlig er det ikke det historisk. Men basert på senere tider er det det
Og det er de tidene vi nå er i. Det er denne virkeligheten vi er i. Vi har tatt 10 000 før. Vi har kjempet.

Men jeg synes ikke vi får med "mengdene" nå. Vet ikke om her er noen "mengde" som kan eller vil skravle. Jeg får ikke tak på dem i alle fall.

Dyttet i alle fall opp "skravleskolen" jeg laget på terminforumet dengang :-)

Back
Topp