utrolig at vi klarte det i grunnJa sinnsykt fornøyd [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
utrolig at vi klarte det i grunnJa sinnsykt fornøyd [emoji16]
Ja det er sprøtt. Hadde det vært jevnt høyere trøkk utover dagen hadde det gått med 10 000 tror jegutrolig at vi klarte det i grunn
Det skjønner jeg godt at du gjorde, blir sent om man skal sitte her hele natta [emoji6]Så flinke dere var.
Jeg sovna jeg....
Så bra! [emoji4]Dere skrev vanvittige 6200 innlegg i går og produserte over 260 tråder!!! Wooow!!!
tror jeg ogsåJa det er sprøtt. Hadde det vært jevnt høyere trøkk utover dagen hadde det gått med 10 000 tror jeg
hurra for detDere skrev vanvittige 6200 innlegg i går og produserte over 260 tråder!!! Wooow!!!
ha ha kan ikke skjønne den er borteKan noen finne igjen utfordringstråden fra meg og dytte den opp? Den har blitt borte![]()
Kan ikke fatte og begripeha ha kan ikke skjønne den er borte
Ja det gikk fort på slutten der.
Du trengte å sove [emoji6]
Hvordan ble natta?
Enig med du!Men når 6200 omtales som vanvittig, hvordan i all verden skal vi klare 10 000
Det hjelper med tråder men når folk bare svarer en gang i hver blir det ikke 10 000, da må vi ja trøkk, vi må ha fart. Vi må ha skravling rett og slett. I mange tråder, på fs på termin på generell. I en sånn som dette og fart på lekene. 10 000 er rett og slett mye!
Unektelig er det skravling som gjør det. Der folk svarer hverandre. Gang på gang på gang.Enig med du!
Masse tråder med ett svar pr tråd fører ikke til 10 000
Det er skravlinga som drar det opp
Alt går. Egentlig er 6200 ikke vanvittig. Men med tanke på siste mnd aktivitet er det det.Men når 6200 omtales som vanvittig, hvordan i all verden skal vi klare 10 000
Det hjelper med tråder men når folk bare svarer en gang i hver blir det ikke 10 000, da må vi ja trøkk, vi må ha fart. Vi må ha skravling rett og slett. I mange tråder, på fs på termin på generell. I en sånn som dette og fart på lekene. 10 000 er rett og slett mye!
Egentlig er det ikke det historisk. Men basert på senere tider er det detAlt går. Egentlig er 6200 ikke vanvittig. Men med tanke på siste mnd aktivitet er det det.
Tgk, var det ikke?I mars en gsng skrev dere over 25k
Jepp, stemmerTgk, var det ikke?
Da fikk man motivert noen termingrupper....til innbyrdes kniving. Det satte opp farta her og der.