Stasjonsvogn-Barnevogn

BIBBI3

Forumet er livet
Hvilke biler kjører dere og hvordan plasserer dere vogna i bilen?

Jeg må kjøpe meg større bil, men ikke bestemt modell enda.....
Hører gjerne på deres erfaringer[:D]

her bli d trangt om plasse i bilen. har personbil å må nok kjøp mæ en større. plasserer barnevogn hjulene baki, å baggen i baksetet sammen me bilstolen. pakker full baggen me bagger me klær å div andre ting som vi må ha me. går også  noe baki me hjulene da.

har ikke bil..
men vi blir nok å kjøpe en chrysler grand voyager...
når sambo har kjørt opp[:D]

Hvor mye sluker Chrysleren på mila da?[8|]

har snakka om å bytt ut begge bilan vi å kjøp en splitter ny toyota rav 4. hærlige biler.

Vi har no en Renault Laguna personbil, og der er det goood plass i bagasjerommet. Ikke noe problem å få plass til Simo bagvogn baki. men vi tar av bagen og setter den ved siden av.
..Men vi skal hente ny bil på lördag, har kjöpt oss en Mazda 6 stasjonsvogn. Ikke så mye bedre plass baki denne, men bedre i högda. Kjöper ikke ny bil p.g.a plassmangel, men fordi bilen vi har er 11 år og vi ville ha en litt nyere modell nå.

ORIGINAL: sol77

Vi har no en Renault Laguna personbil, og der er det goood plass i bagasjerommet. Ikke noe problem å få plass til Simo bagvogn baki. men vi tar av bagen og setter den ved siden av.
..Men vi skal hente ny bil på lördag, har kjöpt oss en Mazda 6 stasjonsvogn. Ikke så mye bedre plass baki denne, men bedre i högda. Kjöper ikke ny bil p.g.a plassmangel, men fordi bilen vi har er 11 år og vi ville ha en litt nyere modell nå.

Mazda 6 St.vogn er fine.. liker dem jeg å!

ORIGINAL: Irene30

ORIGINAL: sol77

Mazda 6 St.vogn er fine.. liker dem jeg å!

Jepp[:)] jeg foreslo den for lenge siden til sambo, men tror ikke han fikk det med seg. Så skulle vi igrunn kjöpe Laguna stasjonsvogn, men tror det er mye feil på de. ...Så begynte sambo å snakke om volvo V70 eller Saab, för han plutselig kom på at mazda var jo en fin bil!! ...rart med dette, de må komme på det selv[;)]

Sambo vil også ha Volvo V70... Jeg har likt Mazda 6 og så har vi vært innom tanken på en Toyota Avensis.

Ja, vi har også sett på avensis, men synes man får mer for pengene med en Mazda. Og V70 koster penger, men er en flott bil..

Akkurat.. har dere diesel?

Sambo vil ha diesel-bil... og de er seff en del dyrere da.

ORIGINAL: Irene30

Sambo vil ha diesel-bil... og de er seff en del dyrere da.

jupp... Jeg hadde et krav, og det var ingen automatgir. det hater jeg[;)]

ditto[:'(]

wv passat stasjonsvogn. 2003  modell (konebilen[;)])

Denne bilen kjører jeg, har god plass baki, da det er en stasjonsvogn.. Det er peugot stw.. veldig fornøyd. dn er med  Aircondition og stor glass sol tak over hele bilen, som kan lukkes med vanlig bil tak, automatisk.. Kjekk bil synes jeg..

"kone bilen"jeg kjører er en bmw stasjons vogn.det var et krav jeg hadde,ville ha stasjonsvogn.å syns det er tungt nok å dra vogna inn og ut av den.[8|]men er veeelig fornøyd med den da.[:D]

blir nokk bedre når gull jenta blir større å jeg kan kjøpe en tralle vogn å slenge baki[:D]

ORIGINAL: hilly

Denne bilen kjører jeg, har god plass baki, da det er en stasjonsvogn.. Det er peugot stw.. veldig fornøyd. dn er med  Aircondition og stor glass sol tak over hele bilen, som kan lukkes med vanlig bil tak, automatisk.. Kjekk bil synes jeg..

Slik har vi også - Peugot 307 sw - super bil[:D]

Vi vurderte også renault laguna, men så fikk vi et supertilbud på skoda octavia, 2002 modell og det er et hav av plass i bagasjerommet.. tror muligens den helt nyeste octaviaen er litt mindre, men vi er super fornøyd med vår.. mye bil for pengene, og det er jo volkswagen som produserer dem, så de er ikke de drittbilene de var kjent for før..

Back
Topp