Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: sol77
Vi har no en Renault Laguna personbil, og der er det goood plass i bagasjerommet. Ikke noe problem å få plass til Simo bagvogn baki. men vi tar av bagen og setter den ved siden av.
..Men vi skal hente ny bil på lördag, har kjöpt oss en Mazda 6 stasjonsvogn. Ikke så mye bedre plass baki denne, men bedre i högda. Kjöper ikke ny bil p.g.a plassmangel, men fordi bilen vi har er 11 år og vi ville ha en litt nyere modell nå.
ORIGINAL: Irene30
ORIGINAL: sol77
Vi har no en Renault Laguna personbil, og der er det goood plass i bagasjerommet. Ikke noe problem å få plass til Simo bagvogn baki. men vi tar av bagen og setter den ved siden av.
..Men vi skal hente ny bil på lördag, har kjöpt oss en Mazda 6 stasjonsvogn. Ikke så mye bedre plass baki denne, men bedre i högda. Kjöper ikke ny bil p.g.a plassmangel, men fordi bilen vi har er 11 år og vi ville ha en litt nyere modell nå.
Mazda 6 St.vogn er fine.. liker dem jeg å!

ORIGINAL: hilly
Denne bilen kjører jeg, har god plass baki, da det er en stasjonsvogn.. Det er peugot stw.. veldig fornøyd. dn er med Aircondition og stor glass sol tak over hele bilen, som kan lukkes med vanlig bil tak, automatisk.. Kjekk bil synes jeg..