Starter i Juli

Orkidee

Elsker forumet
Starter første prøveperiode i juli. Så kan hende jeg havner her :)
 
Går gjennom en MA, men vil prøve igjen med en gang jeg slutter å blø og ikke har vondt lengre! Håper jeg også kan komme inn her:))
 
Nå er jeg akkurat ferdig med siste pillebrettet, og håper selvfølgelig å få EL med påfølgende positiv test med en gang. Krysser fingrene!
 
Spennende. Vet du noe om du er i rute. Jeg hadde 1år for ca 1 år siden hvor jeg ikke gikk på noe og hadde da en stabil syklus på ca 31d. Håper det kommer fort i rute. Ønsker meg et vårbarn :)
 
Jeg vet ikke ennå, for tidlig med EL-symptomer. Ved tidligere pilleslutt har jeg fått igjen mensen etter 28-40 dager, men har deretter begynt på piller igjen, så jeg vet ikke om jeg hadde fortsatt med nogenlunde vanlig syklus. Et år siden forrige pause nå.
 
Da går vi en spennende tid i møte! Jeg tar siste pille på lørdag.
Jeg vet ikke ennå, for tidlig med EL-symptomer. Ved tidligere pilleslutt har jeg fått igjen mensen etter 28-40 dager, men har deretter begynt på piller igjen, så jeg vet ikke om jeg hadde fortsatt med nogenlunde vanlig syklus. Et år siden forrige pause nå.
r
 
Jeg tok siste i går. Føles litt rart faktisk.. Kommer du til å teste etter EL med en gang?
Ja, det er litt uvant. Nei, det kommer jeg ikke. Tar det som det kommer i starten :)Om det blir fultreffer med en gang er jo det fint:)Du da?
 
Jeg tenker å ta det litt som det kommer, meeen, tipper jeg kommer til å følge litt ekstra med:) Ikke bestilt tester ennå da.
 
Vi starter også vår første prøvde mnd nå i juli. Jeg og samboern er begge født på våren. Så å kunne bli familie om våren hadde jo egentlig vært fantastisk :)
 
Jeg fikk bortfallsblødning etter p-pilla i dag, så da er det bare å begynne og telle dager i syklusen:)
 
Jeg tar min siste ppille på lørdag. Tror jeg har grei oversikt over syklusen. Vårbarn er herlig :)
 
Visst det klaffer for oss denne pp får vi termin en av de siste dagene i mars/tidlig april.. Spuer tid å få baby på da! Fri heeele sommeren :D
 
Ja, det hadde vært supert. Ikke feil med perm på vår / sommeren :)
 
Heihei! Ser dere starter prøvingen rett etter pilleslutt også :) Spent på om syklusen deres er i rute? Slutta selv med pilla 30 mai og fikk bortfallsblødning, men venter nå på ordentlig tr... enda.. syklusdag 38. Kjenner litt på utålmodigheten ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp