Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er jeg akkurat ferdig med siste pillebrettet, og håper selvfølgelig å få EL med påfølgende positiv test med en gang. Krysser fingrene!
Når sluttet du på prevensjon nå?Spennende. Vet du noe om du er i rute. Jeg hadde 1år for ca 1 år siden hvor jeg ikke gikk på noe og hadde da en stabil syklus på ca 31d. Håper det kommer fort i rute. Ønsker meg et vårbarn
rJeg vet ikke ennå, for tidlig med EL-symptomer. Ved tidligere pilleslutt har jeg fått igjen mensen etter 28-40 dager, men har deretter begynt på piller igjen, så jeg vet ikke om jeg hadde fortsatt med nogenlunde vanlig syklus. Et år siden forrige pause nå.
Ja, det er litt uvant. Nei, det kommer jeg ikke. Tar det som det kommer i starten Om det blir fultreffer med en gang er jo det fintDu da?Jeg tok siste i går. Føles litt rart faktisk.. Kommer du til å teste etter EL med en gang?
Ja, man blir jo litt ekstra obsJeg tenker å ta det litt som det kommer, meeen, tipper jeg kommer til å følge litt ekstra med Ikke bestilt tester ennå da.