Starter å prøve nå (april/mai).

Det fungerer veldig godt for meg. Litt mere spenning i dpo-land.

Det tror jeg på[emoji1] når skal du teste? Jeg måtte brenne en i dag, for jeg har vært så uggen noen dager også så sint og sur. Det kan jo være tegn på tr eller graviditet.
 
Det tror jeg på[emoji1] når skal du teste? Jeg måtte brenne en i dag, for jeg har vært så uggen noen dager også så sint og sur. Det kan jo være tegn på tr eller graviditet.

Jeg forventet tr til onsdag tror jeg. Hvis ikke jeg får det, har jeg lyst til å vente til fredag. Men har ikke helt trua på at jeg er gravid. Selv om tempen er høy. Har ingen andre symptomer. Sist jeg var gravid var jeg helt sikker lenge før jeg testet. Er ikke det nå..
 
Jeg forventet tr til onsdag tror jeg. Hvis ikke jeg får det, har jeg lyst til å vente til fredag. Men har ikke helt trua på at jeg er gravid. Selv om tempen er høy. Har ingen andre symptomer. Sist jeg var gravid var jeg helt sikker lenge før jeg testet. Er ikke det nå..

Jeg skjønner det altså, men ingen graviditet er lik da[emoji6] vanskelig det der.
 
Fikk mensen på torsdag men den oppfører seg helt annerledes denne gangen. Ingen smerter, fått blod på bindet 2 ganger ellers blør jeg bare litt ved toalettbesøk. Akkurat nå blør jeg knapt noe. Normalt for meg blør jeg i 5 dager og da blør jeg en god del før jeg avslutter med spotting 5 dagen i tillegg har jeg som regel mye smerter. Deilig med en smertefri mens men veldig rart og unormalt for min del.
 
Vis vedlegget 224740
Spent på om tempen synker snart:nailbiting:

Nervepirrende altså:nailbiting:

Vi har kommet helt likt i løypa!:)Første pp nå, og jeg kjenner det ikke er så lett å "bare la det skje"..

10 dpo i morgen, og tror det ryker en test da:smiley-ashamed008 Om den er negativ, noe jeg tror den er, så kommer jeg ikke til å teste før etter IKM. Det er ihvertfall planen:angelic:
20170506_221927.png
 
:)
Nervepirrende altså:nailbiting:

Vi har kommet helt likt i løypa!:)Første pp nå, og jeg kjenner det ikke er så lett å "bare la det skje"..
Nervepirrende altså:nailbiting:

Vi har kommet helt likt i løypa!:)Første pp nå, og jeg kjenner det ikke er så lett å "bare la det skje"..

10 dpo i morgen, og tror det ryker en test da:smiley-ashamed008 Om den er negativ, noe jeg tror den er, så kommer jeg ikke til å teste før etter IKM. Det er ihvertfall planen:angelic:Vis vedlegget 224800


10 dpo i morgen, og tror det ryker en test da:smiley-ashamed008 Om den er negativ, noe jeg tror den er, så kommer jeg ikke til å teste før etter IKM. Det er ihvertfall planen:angelic:Vis vedlegget 224800

Den grafen så lovende ut da! ;)Jeg har ikke kjøpt noen test. Det er min måte å klare og vente. Så gøy at vi er helt likt.:happy: Lykke til med testing i morgen. Håpe på to streker. Er veldig nervepirrende dette. Jeg var litt uvel i sta. Tenkte: uff blir jeg kvalm så tidlig i denne graviditeten. Så kom jeg på at jeg sikkert ikke er gravid og at de siste 6 timene hadde jeg kun spist sjokolade. Var nok derfor:facepalm:
 
afafcb74fd413fad302833dfa4a65a53.png

Min temp så langt! Tempen gikk ned i dag, og fikk denne el testen:
056c5cdcaa16f9279fd888a3be8971cf.jpg

Så får se hva tempen sier i morgen og hva testen sier :) Håper den er positiv i morgen!! :p
 
Så spennende å følge dere alle[emoji2] jeg ser jo nå at jeg tror jeg må starte å tempe neste pp[emoji4] noen som har noen tips og komme med? Og er det noe termometer som er bedre enn andre? Vet det må ha to desimaler, men noe annet å tenke på?
 
Så spennende å følge dere alle[emoji2] jeg ser jo nå at jeg tror jeg må starte å tempe neste pp[emoji4] noen som har noen tips og komme med? Og er det noe termometer som er bedre enn andre? Vet det må ha to desimaler, men noe annet å tenke på?

Det kan ta litt tid før man ser et mønster og forstår resultatene. Jeg bruker pfc. Det er kjempedyrt og unødvendig vil jeg tro. Men jeg har brukt det som prevensjon i flere år. Ellers er fertility friend en god app synes jeg. Kan være lurt å registrere andre tegn på el, som el-slim.
 
Det kan ta litt tid før man ser et mønster og forstår resultatene. Jeg bruker pfc. Det er kjempedyrt og unødvendig vil jeg tro. Men jeg har brukt det som prevensjon i flere år. Ellers er fertility friend en god app synes jeg. Kan være lurt å registrere andre tegn på el, som el-slim.

Noe kjempedyrt gidder jeg ikke, ikke enda hvertfall. Jeg får nok bare prøve meg frem og se[emoji6]
 
Bruker Fertility friend appen, og ett rimelig termometer kjøpt på billige-tester.no [emoji4]
 
Tok som sagt en test i går, 10 dpo. Billigstrimmel. Det kom en strek, men den var så svak at jeg var i tvil om det var en skyggestrek.

Måtte da selvsagt ta en test til i dag:rolleyes: Den fikk også samme "skyggestreken". Kanskje en liten nyanse sterkere. Fremdeles vanskelig å se om den er grå eller rosa. Så da tok jeg en babyplan-strimmel. Aldri prøvd de før. Der kom en tydelig rosa strek innenfor fristen:D Ganske svak ennå, men håpet stiger:) Nervepirrende dager fremover nå :eek:
fc0102f994dd540402b06e2d1570c86a
 
Tok som sagt en test i går, 10 dpo. Billigstrimmel. Det kom en strek, men den var så svak at jeg var i tvil om det var en skyggestrek.

Måtte da selvsagt ta en test til i dag:rolleyes: Den fikk også samme "skyggestreken". Kanskje en liten nyanse sterkere. Fremdeles vanskelig å se om den er grå eller rosa. Så da tok jeg en babyplan-strimmel. Aldri prøvd de før. Der kom en tydelig rosa strek innenfor fristen:D Ganske svak ennå, men håpet stiger:) Nervepirrende dager fremover nå :eek:
fc0102f994dd540402b06e2d1570c86a
y

Så gøy. Da er du bok gravid.. jeg klarer ikke å tenke på så mye annet jeg nå.. men tør ikke teste enda. Har fortsatt ingen tester i hus.. men spørs om jeg holder helt til fredag hvis ikke tr kommer:nailbiting:
 
Bildet er tatt etter den har tørket, så den var mer rosa i dag tidlig :)

Hvis streken var rosa så er det ingen skyggestrek[emoji6] den er aldri rosa. Spennende og se den neste tesen om den er sterkere[emoji2]
 
Back
Topp