Starter å prøve nå (april/mai).

Flere enn meg som er i dpo-land nå? Noen som har symptomer på noe?. Jeg går fra å være helt sikker på at dette ikke går, til å håpe, til å gå tilbake til at det ikke går. Litt slitsomt egentlig.

Jeg må jo snart være der nå[emoji85] har ikke peiling[emoji28] jeg er rimelig sikker på at det ikke har gått denna mnd. Så jeg håper tr kan komme så vi får starte på nytt![emoji4]
 
Jeg må jo snart være der nå[emoji85] har ikke peiling[emoji28] jeg er rimelig sikker på at det ikke har gått denna mnd. Så jeg håper tr kan komme så vi får starte på nytt![emoji4]

Kan håpe værtfall, men jeg også venter på tr. ikm om en uke. husker nå hvor kjedelig jeg synes ventingen var sist. Hehe. Men å være gravid er mye venting det å. Så er vel bare å vende seg til det
 
Kan håpe værtfall, men jeg også venter på tr. ikm om en uke. husker nå hvor kjedelig jeg synes ventingen var sist. Hehe. Men å være gravid er mye venting det å. Så er vel bare å vende seg til det

Sist tok jeg det litt som det kom og jeg hadde noen lunde kontroll på syklusen. Nå har jeg ikke peiling i det hele tatt[emoji85] det er mye venting ja, men når du er gravid er det en helt annen type venting.
 
Heihei, vi startet nå i april med pp1. Har en på 7 år fra før. Hadde første dag mens sist 28 mars, enda ingen tegn til den nå, så lurer på om syklusen min hopper over en periode? I så fall ingen tegn til mens enda. Lurte litt på om jeg skulle bestille meg sånn temperaturmåler med 2 desimaler, men jeg skjønner meg fint lite på det inntil videre, men man lærer vel fort :) Masse lykke til til alle sammen, håper det klaffer fort, og for dere det har klaffet for, gratulerer så mye :)
 
Heihei, vi startet nå i april med pp1. Har en på 7 år fra før. Hadde første dag mens sist 28 mars, enda ingen tegn til den nå, så lurer på om syklusen min hopper over en periode? I så fall ingen tegn til mens enda. Lurte litt på om jeg skulle bestille meg sånn temperaturmåler med 2 desimaler, men jeg skjønner meg fint lite på det inntil videre, men man lærer vel fort :) Masse lykke til til alle sammen, håper det klaffer fort, og for dere det har klaffet for, gratulerer så mye :)

Heihei[emoji4] Velkommen til galskapen og masse lykketil med prøvinga[emoji2] kan ikke hjelpe deg med tempinga når jeg ikke har peiling selv. Har litt lyst, men kan ikke stå opp midt på natta og tempe for da blir jeg liggende våken[emoji85] og ikke står jeg opp til samme tid heller når jeg starter på jobb alt fra 6.30 til 10.30.
 
Flere enn meg som er i dpo-land nå? Noen som har symptomer på noe?. Jeg går fra å være helt sikker på at dette ikke går, til å håpe, til å gå tilbake til at det ikke går. Litt slitsomt egentlig.
Samme her, venter t.r neste uke. Blir helt gal av å kjenne etter hele tiden. Forbereder meg på at det ikke går, men så samtidig håper jeg så inderlig!
 
Heihei, vi startet nå i april med pp1. Har en på 7 år fra før. Hadde første dag mens sist 28 mars, enda ingen tegn til den nå, så lurer på om syklusen min hopper over en periode? I så fall ingen tegn til mens enda. Lurte litt på om jeg skulle bestille meg sånn temperaturmåler med 2 desimaler, men jeg skjønner meg fint lite på det inntil videre, men man lærer vel fort :) Masse lykke til til alle sammen, håper det klaffer fort, og for dere det har klaffet for, gratulerer så mye :)

Velkommen. Jeg temper nå, gjorde det forrige gang jeg ble gravid. Har også brukt det som prevensjon. Jeg vil anbefale det. Jeg føler jeg får så god kontroll på syklusen. Jeg har aldri vært opptatt av å tempe akkurat til samme tid hver dag. Jeg temper når jeg våkner. Det er det første jeg gjør. Får god oversikt allikevel. Det er stor forskjell på temp før EL og etter EL. Det er det viktigste. I tillegg ser man om tempen faller før tr. Er man gravid stiger tempen gjerne ekstra. Det hjelper meg gjennom dpo-dagene. Akkurat nå har tempen steget. Jeg får litt ekstra håp. Men det trenger ikke bety noe. Nervepirrende
 
Jeg også venter tr neste uke.. har du tenkt til å ta g-test før ikm eller vente? Jeg vil helst vente til fredag. Ikm onsdag. Men vet ikke om jeg blir for nysgjerrig
Jeg tenker å vente. Jeg forventer t.r på torsdag, så tar ikke før fredag hvis t.r ikke kommer på torsdag. Men sikkert letter sagt enn gjort [emoji14]
 
Back
Topp