Mariemos
Gleder seg, og klar til å møte lille jenta!
Jeg hadde sex i dag tidlig, og når jeg gikk på toalettet etterpå, kom det en del blod!! :-0 ble litt engstelig. Har ikke blødd noe før. Og nå har jeg i tillegg en del smerter i korsryggen. Lurer på om jeg burde ringe JM? Men trur jeg vil vente litt å se det ann... Har hatt mye modningsrier de siste dagene også + mye slimete utflod og løs mage. Er i uke 38+2
Trur ikke det er så bra å drikke lakserende olje... Min mor gjorde det når hun skulle ha storebroren min, og han kom på kvelden den dagen. Men han hadde mye kolikk som baby, så kan hende det har en sammenheng. Det er nok lurt å la de komme når de selv vil ;-)
Jeg kommer nok bare til å gå turer, ha sex hvis kroppen tillater det, og slappe av. ;-)
Trur ikke det er så bra å drikke lakserende olje... Min mor gjorde det når hun skulle ha storebroren min, og han kom på kvelden den dagen. Men han hadde mye kolikk som baby, så kan hende det har en sammenheng. Det er nok lurt å la de komme når de selv vil ;-)
Jeg kommer nok bare til å gå turer, ha sex hvis kroppen tillater det, og slappe av. ;-)