Har dere tenkt og prøve å starte fødselen deres selv ??
Tenker da med typ kjerring råd og sånn ???
Jeg kommer nok ikke til og gjøre det har ingen tro på å springe opp å ned trapper, spise sterk mat Osv,, funker på noe måte. og den fiskerolja? eller det noen drikker, er jo ikke bra for fosteret og kan gjøre babye stressa...
det eneste jeg kommer til og gjøre det er som jeg allerede gjør, gå gode turer, ha sex ( vi har nesten hver dag fra før)
, og muligens stimulere brystvortene men det er kun fordi jeg syntes det er godt og lette på trykket når de er så store og tunge har allerede fått endel melk og om jeg klemmer litt på brystet så spruter det faktisk... Uansett så sies det jo at det ikke funker om man ikke allerede er moden ( sex og stimulere brystene) ! Men noe jeg tenkte litt på er at jeg har hørt om en te man kan drikka som kan være med og gjøre fødselen enklere og gjøre så at man ikke revner så mye? noen som har hørt/ prøvd den ut ? hva er det den heter
kunne jo ha vært noe å testa ut 
Så har dere prøvd kjerringråd før? kommer dere til og gjøre det nå? funker det? funker det ikke ??
Tenker da med typ kjerring råd og sånn ???
Jeg kommer nok ikke til og gjøre det har ingen tro på å springe opp å ned trapper, spise sterk mat Osv,, funker på noe måte. og den fiskerolja? eller det noen drikker, er jo ikke bra for fosteret og kan gjøre babye stressa...
det eneste jeg kommer til og gjøre det er som jeg allerede gjør, gå gode turer, ha sex ( vi har nesten hver dag fra før)
Så har dere prøvd kjerringråd før? kommer dere til og gjøre det nå? funker det? funker det ikke ??