Ved kontakt med IVF Serum i Aten ifm. mensprøve som vi sendte ned dit, så var legen der veldig interessert i å vite på hvilke dager eggene som ble befruktet stanset å utvikle seg. Dette pga. at det kunne indikere om det var et problem med egg eller sperm basert på hvilke dager utviklingen stoppet opp.
Noen her inne som husker/har hørt om hvilke dager som gjaldt egg og hvilke som gjaldt sperm? Klarer selvfølgelig ikke å huske dette.
Grunnen til at jeg lurer er fordi vi vurdere en såkalt DNA-skade spermtest hos Medicus. Av 8 egg ut sist, ble 5 befruktet. Alle eggene stanset utviklingen på dag 2, og forsøket ble avbrutt...
Takknemlig for alle svar
Noen her inne som husker/har hørt om hvilke dager som gjaldt egg og hvilke som gjaldt sperm? Klarer selvfølgelig ikke å huske dette.
Grunnen til at jeg lurer er fordi vi vurdere en såkalt DNA-skade spermtest hos Medicus. Av 8 egg ut sist, ble 5 befruktet. Alle eggene stanset utviklingen på dag 2, og forsøket ble avbrutt...
Takknemlig for alle svar

Det stemmer med de artiklene jeg fant om emnet på nettet også. Er nå igang med prosjekt forbedring eggkvalitet (tar q10, melatonin, vitamin e og tran hver dag) før neste forsøk i januar. Krysser fingrene!