hunden min har kanskje fått innbildt svangerskap.. Herlig..
En med og en med nesten svangerskap i huset..
Skal opp til dyrelegen i kveld for å sjekke ut hva det kan være..
Kommer "melk" ut av pattene hennes.. Hun kommer nok til å adoptere babyen når hun kommer..
har noen av dere hatt hunder med innbildt svangerskap!..
*******************************************************************************'
Da har jeg vært hos vetten.. Det var desverre innbilt svangerskap. Det RANT av pattene hennes når han presset på.. stakkars lille vennen min..
Så nå er det antibiotika kur og hormonbehandling for å lindre symptomer.
Skal se det an til neste løpetid om jeg steriliserer eller ikke. Men kommer nok til å gjøre det..
Er jo ikke sikkert at hun får det neste gang..?
Når jeg begynner å tenke over det, så har hun ikke hatt samme matlysten som før.. Hun spiser men ikke LIKE glupsk.. Også ligger hun VELDIG mye i buret sitt om dagene.. Og er konstant kosesyk..
vi får se det an litt!..
Takk for svar jenter!
En med og en med nesten svangerskap i huset..
Skal opp til dyrelegen i kveld for å sjekke ut hva det kan være..
Kommer "melk" ut av pattene hennes.. Hun kommer nok til å adoptere babyen når hun kommer..
har noen av dere hatt hunder med innbildt svangerskap!..
*******************************************************************************'
Da har jeg vært hos vetten.. Det var desverre innbilt svangerskap. Det RANT av pattene hennes når han presset på.. stakkars lille vennen min..
Så nå er det antibiotika kur og hormonbehandling for å lindre symptomer.
Skal se det an til neste løpetid om jeg steriliserer eller ikke. Men kommer nok til å gjøre det..
Er jo ikke sikkert at hun får det neste gang..?
Når jeg begynner å tenke over det, så har hun ikke hatt samme matlysten som før.. Hun spiser men ikke LIKE glupsk.. Også ligger hun VELDIG mye i buret sitt om dagene.. Og er konstant kosesyk..
vi får se det an litt!..
Takk for svar jenter!