... Er så bekymret når noen her skriver at de har hatt småblødninger etter sex tør jeg ikke! Haha! Jaja han får bare vente litt til! ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke akkurat skryte at lysten er på topp for tidenMen regner med at formen blir bedre etterhvert, og at lysta kommer
![]()
Off så forferdeligJeg begynte å blø og mistet spiren dagen etter vi hadde sengekos. Jeg har vært livredd nå for å ha sex, at jeg skal få orgasme og han han skal komme for langt inn. Heldigvis har jeg en snill mann som er flink til å få meg til å føle meg trygg. Vi tar det rolig og sjekker underveis at det ikke kommer blod fra skjeden. Men det er ikke lett, jeg gleder meg ikke til sex slik jeg gjorde, frykten er for stor. Men når vi først er i gang, uten blod og vondter så er det herlig, viktig å ta vare på forholdet også![]()
Off så forferdeliggodt jeg ikke leste dette for 2 uker siden! vi har kost oss masse etter jeg fikk positiv test og ingen blod til nå heldigvis
Regner med at hvis det har gått bra til nå, så fortsetter det gå bra? (Håper vertfall det)
Appen <3
Er det sånn at en bør vente?... Er så bekymret når noen her skriver at de har hatt småblødninger etter sex tør jeg ikke! Haha! Jaja han får bare vente litt til! ;-)
Vi hadde også sex hele tiden sist svangerskap tenkte aldri noe på d! Så d kommer nok for fullt om littOff så forferdeliggodt jeg ikke leste dette for 2 uker siden! vi har kost oss masse etter jeg fikk positiv test og ingen blod til nå heldigvis
![]()
Regner med at hvis det har gått bra til nå, så fortsetter det gå bra? (Håper vertfall det)
Appen <3