Stakkars mannen min...

Cakegirl88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
... Er så bekymret når noen her skriver at de har hatt småblødninger etter sex tør jeg ikke! Haha! Jaja han får bare vente litt til! ;-)

Hehe, jeg er for utslitt til å tenke på det. Har aldri tid på morgenen, for da kunne jeg ha klart å være uthvilt nok, så blir i helgene:P

Sånn er det her også! Ikke søren om jeg skal ha meg tilfelle jeg begynner å blø. Den bekymringa orker jeg ikke!

Men det varer nok ikke altfor lenge kjenner jeg! ;-)

Hverken jeg eller sambo tørr, vi orker ikke bekymringa om jeg skulle begynne å blø... så her får han vente til uke 12 (er i uke 8 nå da, så bare noen uker igjen nå)
Men prøver å gi han litt andre ting da, som BJ og litt sånt ;)

Jeg begynte å blø og mistet spiren dagen etter vi hadde sengekos. Jeg har vært livredd nå for å ha sex, at jeg skal få orgasme og han han skal komme for langt inn. Heldigvis har jeg en snill mann som er flink til å få meg til å føle meg trygg. Vi tar det rolig og sjekker underveis at det ikke kommer blod fra skjeden. Men det er ikke lett, jeg gleder meg ikke til sex slik jeg gjorde, frykten er for stor. Men når vi først er i gang, uten blod og vondter så er det herlig, viktig å ta vare på forholdet også (:

Kan ikke akkurat skryte at lysten er på topp for tiden :) Men regner med at formen blir bedre etterhvert, og at lysta kommer ;)

Jeg begynte å blø og mistet spiren dagen etter vi hadde sengekos. Jeg har vært livredd nå for å ha sex, at jeg skal få orgasme og han han skal komme for langt inn. Heldigvis har jeg en snill mann som er flink til å få meg til å føle meg trygg. Vi tar det rolig og sjekker underveis at det ikke kommer blod fra skjeden. Men det er ikke lett, jeg gleder meg ikke til sex slik jeg gjorde, frykten er for stor. Men når vi først er i gang, uten blod og vondter så er det herlig, viktig å ta vare på forholdet også (:
Off så forferdelig :( godt jeg ikke leste dette for 2 uker siden! vi har kost oss masse etter jeg fikk positiv test og ingen blod til nå heldigvis :)
Regner med at hvis det har gått bra til nå, så fortsetter det gå bra? (Håper vertfall det)

Appen <3

Vi hadde sex hele forje svangerskap og skal ha det denne gangen også vil jeg tro. Jeg skjønnet de som er skeptiske, men velger å ikke ha sex. Det skal jeg ikke legge meg oppi,men tror det som regel går bra.:)

Off så forferdelig :( godt jeg ikke leste dette for 2 uker siden! vi har kost oss masse etter jeg fikk positiv test og ingen blod til nå heldigvis :)
Regner med at hvis det har gått bra til nå, så fortsetter det gå bra? (Håper vertfall det)

Appen <3

Jeg regner med at spiren var på tur ut uansett, det var bare så kjedelig at blod og slimpropp kom etter samleie :( Stakkars mannen min har nok hatt mer skyldfølelse enn han vil innrømme, selv om jeg har sagt det ikke var hans feil <3

Ble litt traumatisk selv om jeg vet at samleie ikke vil påvirke normale svangerskap :)

Appen <3
Vi hadde også sex hele tiden sist svangerskap tenkte aldri noe på d! Så d kommer nok for fullt om litt ;)

I et vanlig friskt svangerskap er det ikke farlig å ha sex:)

Vi hadde mye sex i forrige svangerskap og også hatt det hittil :) jeg får helt tydelig økt sexlyst av graviditet :)

Back
Topp