Stakkars lillebror...:p

Barius

November 2015
Novemberlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg har blitt så forkjøla og hoster og hoster, og lillebror i magen stakkars må høre på og kjenne på det her hele tiden. Hver gang jeg hoster så strammer jo magemusklene seg og rister litt i han så han rører på seg enten han sover eller er våken. Jaja ikke noe å gjøre med det da dessverre. :p
Håper jeg blir frisk snart for det er kjipt å være så gravid og så forkjøla. Nattesøvn er jo lik null.:wacky:

Uff tror det er mer synd på deg enn baby:P hehe:) har vært forkjøla to ganger i høst så skjønner godt hvor kjipt det er:o syns det er vondt i magen å nyse og hoste så fælt.
God bedring, håper det går fort over:)

Uff tror det er mer synd på deg enn baby:p hehe:) har vært forkjøla to ganger i høst så skjønner godt hvor kjipt det er:eek: syns det er vondt i magen å nyse og hoste så fælt.
God bedring, håper det går fort over:)
Huff ja, skummelt å nyse for det kan bli vondt hvis man sitter litt feil.:eek: Jeg hoster faktisk så hardt nå at jeg må passe på å tømme blæra veldig ofte ellers så kan det bli lekkasje.:oops: Er bare ikke plass til noe inni der lenger.:p

Huff ja, skummelt å nyse for det kan bli vondt hvis man sitter litt feil.:eek: Jeg hoster faktisk så hardt nå at jeg må passe på å tømme blæra veldig ofte ellers så kan det bli lekkasje.:oops: Er bare ikke plass til noe inni der lenger.:p
Ja både host og nys er skummelt både mtp lekkasje og grusomt vondt:o hehe. Huff ikke bare bare med både forkjølelse og siste trimester:p

Riktig god bedring:)
Håper det kommer seg med søvnen snart også:)

Han lillebror overlever nok hosten fint :D Men masse god bedring til deg!

Usj, god bedring! Forkjøla her og men sluppet hoste.

God bedring :-) sliter med en lei forkjølelse her å.. :-(

Føler med deg, har vært myyyye forkjøla denne gang. 1 mnd av gangen sist :( tror ikke baby bryr seg så mye hehe. Heldigvis! God bedring.

Takk takk alle sammen.:) nå håper jeg på bedring her snart før jeg hoster opp noen lunger.:eek: Blir sliten av sånn her.

Back
Topp