Stakkars lille gutten..

ORIGINAL: Hyssamaia!

Å herregud stakkars gutt

off.. nå sitter jeg her med tårer i øynene.. er det mulig?? off.. ser for meg ansiktet til gutten når de andre går for å dra i bursdag [:(]
jeg hadde ringt foreldrene.. om de ikke svarte hadde jeg bare fortsette å ringe til de svarer.. her må hun få ut det hun mener..
og de foreldrene der må få skikk på gutten sin.. eller guttene..

ORIGINAL: LilleOlleBolle

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg begynte å grine selv her nå[&o] Han ene guttungen skulle vært satt kraftig på plass. Ufordragelige lille drittunge. Og foreldrene må jo være helt kokt i hodet som sier noe sånt til et lite barn! Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort hvis det var mitt barn. Noe så grusomt! Det skar i hjertet mitt. Håper virkelig han ene tvillingen blir holdt utenfor en dag,så kan han se hva han gjør med andre barn. Dessverre tviler jeg på det er håp for gutten med sånne foreldre. Hjertet mitt blør[&o]
Dette dekker det meste jeg vil si også.

Uff,fikk bare ufattelig vondt i mammahjertet mitt nå [:(]

Må bare signere denne.....En ting er nå at ungene kan komme med sånne kommentarer å ikke helt forstå hvor sårende det kan være.....men fy sa**n....hvilken pappa/mamma kan sitte på sidelinja å se at dems egen gutt tramper ned en liten uskyldig gutts livsglede på den måten????????

River langt inni sjelen når jeg ser for meg den stakkars lille gutten stå helt alene med pakken han gledet seg til å gi....men hadde ingen å gi den til

Fy faen det er noe av det mest tragiske jeg har hørt!

Mammahjertet gråter! [:(]

Hadde jeg vært mor til et bursdagsbarn i denne situasjonen hadde jeg garantert ringt og sagt ifra at "mitt barn ønsker ikke lengre å få ditt barn i bursdagen, de kommer visst ikke overens, beklager så mye", eller noe i den duren. Og om jeg hadde sett ungen stå der og ville være med, med gaver i hendene osv, da hadde jeg ikke hatt hjerte til å få ifra ham.

Hadde jeg vært mor til barnet som ble utestengt, hadde jeg garantert tatt kontakt med foreldrene til bursdagsbarna, og spurt hva som hadde skjedd. De hadde også fått seg en lekse om hvordan man behandler barn, og at man gir beskjed når ting forandrer seg, for i dette tilfellet var det jo en unge som ikke ble hentet i barnehagen, og sånn skal det IKKE være!

[:@]

søkte om innlegget på google, og jeg ble like forbauset over både de foreldrene og den barnehagen. Håper de er heldigere med den nye barnehagen han kommer i [:)]

ORIGINAL: Lone_mor

ORIGINAL: siljegulli

HELDIGVIS, så har mora sagt opp plassen hans i bhgen nå[:)] Og gutten ble kjempeglad[:)]

kjenner du de?

Nei, men jeg leste tråden[:)]

Huff og huff. Stakkars lille gutt. Og så utrolig dumt at barnehagen ikke ringte lenge før,sånn at han slapp å være der så lenge etter at de andre hadde dratt i bursdagen. Tenk så lei seg han var [:(]

at barn kan ha en sånn oppførsel kan ha mange årsaker, uten at foreldrene kan klandres.
når det er sagt, så tyder det jo på at i dette tilfelle er det noe som er riv ruskende galt. en inviterer ikke alle uten om en, en invitere ikke alle, for så å uinvitere de igjen, det er barn det er snakk om, og sånn oppfører en seg ikke!!!! jeg fikk skikkelig vondt inni meg da jeg leste det, og så for meg ansiktet til gutten.

Jeg tror jeg hadde eksplodert hadde jeg vært mor. hvordan kan en mor gjøre nor sånnt mot ett barn??

Her er det IKKE tvillingene som skal straffes, men foreldrene!!!!

Fy søren !!!! Ring og snakk med foreldrene dette går ikke an.. Dette virker som foreldrenes feil.. Er helt sjokka jeg..

Neimen herregud da!!!! [:(][:(][:(] Det går jo bare ikke an!! For en unge og ikke minst foreldre!!!! Uff, stakkar lille gutt, nå fikk jeg skikkelig vondt i meg!! [:(] Så fryktelig trist!

med slike foreldre er det faen ikke rart noen unger ender opp som mobbere..
Fytti så sinna jeg hadde blitt!

Stakkars liten! Det er jo mobbing på høyt nivå [:@]
Her må noen foreldre settes på plass, makan til oppførsel. Merker jeg blir kjempe sint. Håper hun får kontakt med moren, så det blir en klarhet i hva som skjedde.
Slik oppførsel kan gjøre gutten usikker og redd lenge, stakkars [:(]

ORIGINAL: siljegulli

Å herregud så vondt dette var å lese..... Ble kjempelei meg[:(]
Så forferdelig.... Åsså så snill han gutten virket da, han med pakkene. Bare god å snill....
Å nei huff[:(][:(]

ORIGINAL: snuppah88

jeg kopierte fra ett annet forum jeg, siden det ikke er lov å linke til andre forum.. Iallefall ei som lagde en tråd, og der stod det:

"Sønnen min på 4 år var invitert til bursdagen til et par tvillinger (på 5 år)på sin avdeling i barnehagen. Den ene tvillingen er en skikkelig ramp som kaller alle rundt seg for dust og idiot osv. Han har flere både fysisk og psykisk plaget sønnen min i barnehagen. Jeg forsøkte å lokke sønnen min med kino, badeland osv for å ikke få han til å gå i bursdagen, men sønnen min var fast bestemt på at han ville i bursdag og gledet seg veldig.

Vi ordet med pakker til tvillingene og sønnen min fikk nesten ikke sove natten før bursdagen. Han var så glad og spent.

Opplegget var at moren skulle hente alle barna som skulle i bursdag i barnehagen kl. 15:00 og gå sammen med alle barna hjem til seg (de bor like ved barnehagen). Vi foreldre skulle hente barna hos dem kl. 18:00.

Jeg likte ikke opplegget, jeg ville gjerne bringe sønnen min til selskapet selv, men så ønsket jeg ikke at sønnen min skulle få "særbehandling" av meg, men bli med resten av barna i følget.

Klokken 17:45 ringer barnehagen meg (Barnehagen stenger 17:30). De spør hvor det blir av meg og at sønnen min venter på meg. ???????? Jeg sier at jeg trodde han hadde blitt henta av mammaen til tvillingene fordi han var invitert til bursdag hos dem. Barnehagen sier at mammaen var kommet for å hente barna, men hadde ettertrykkelig sagt at sønnen min ikke var invitert. Jeg ble helt lamslått og tårene bare strømmet på. Jeg så for meg sønnen min stå der å se at alle barna reiste i bursdag og at han ikke fikk være med.

Jeg setter meg i bilen og reiser ned til barnhagen. Der står sønnen min. Aldri sett han slik. Ansiktet var helt tomt. Stirret bare på meg når jeg kom. I hendene hadde han gavene til tvillingene. Når jeg kom ut av bilen sa han "Jeg fikk ikke lov til å være med i bursdag. Hvis vi kjøper en enda finere gave neste år. Tror du jeg kan få bli med da?"

Både jeg og hun i barnehagen klarte ikke å holde tårene tilbake. Det var så utrolig leit og sårt.

Jeg forsøkte å ringe mammaen til tvillingene i går ettermiddag, men hun svarte ikke. Jeg la igjen beskjed på svareren hennes om at jeg ønsket at hun skulle ringe meg fordi jeg svært gjerne ville høre hva som hadde skjedd.

Hun har ennå ikke ringt meg.

Men jeg møtte tvillingen i barnehagen i dag. Han kom bort til sønnen min og sa i en spydig stemme "Du kom ikke i bursdagen min i går". Sønnen min bare vrir seg mot meg og svarer han ikke. Jeg svarte at: "Han kom ikke fordi faren din sa at han ikke var invitert" Tvillingen svarer: "Jeg vet jo det. Det var jeg som sa at han ikke fikk komme!!!"

Hvor mye hadde det kostet foreldrene å gi meg beskjed på at sønnen min ikke var invitert allikevel, slik jeg kunne ha spart sønnen min for dette her???

Jeg synes dette var så utrolig leit og sårt jeg.

Jeg bakte sjokoladekake når vi kom hjem i går, men ingenting så ut til å kunne bøte på det som hadde skjedd"..

Stakkar lille gutten da.. Hvordan hadde dere reagert i samme situasjon??

helt utrolig at foreldre er så simple[:'(] hadde det vært min sønn,hadde jeg reist rett hjem til foreldra og jeg hadde ikke dradd derfra før foreldrene og guttungen hadde sagt unskyld til min sønn..
Ble låk i hele meg når jeg leste det om den stakkars lille gutten,
sender mange varme klemmer til gutten og moren

ORIGINAL: Bitzyh

hvordan jeg hadde reagert?! jeg hadde dratt til denne megga av en mor og sagt mitt på dagen! kan hun ikke ta tlf så kan hun åpne døra!

Går fader meg ikke an å holde på sånn!![:@] OG JA jeg hadde gjort det uten å blunke!
For det første så gir de INGEN beskjed om at de IKKE har tatt med gutten hjem og for det andre så gjør man ikke sånn som foreldre.

ORIGINAL: JuliSol

Først kjente jeg tårene komme, så ble jeg bare sint.

Hvilke foreldre er dette da [:@] Faren sier til en gutt i bhg at han ikke er invitert likevel fordi sønnen plutselig ombestemmer seg [:'(][:@] Ikke rart man da har ufordragelige barn da.

Stakkars liten gutt, sånt sitter i et barnehjerte tror jeg [:(][:(]

sign

Dette syns jeg var helt hjerteskjærende. Man oppfører seg da virkelig ikke slik, stakkar stakkar lille gutten[:(][:(] Håper moren til gutten får tak i tvillingenes foreldre, så de får forklart hva som skjedde. Dette går virkelig ikke an!

jeg hadde begynt å stri gråte!!!!!! fy flate så lei meg, såret og frustrert jeg hadde blitt!!
hadde ikke visst hva godt jeg skulle gjøre for sønnen min da tror jeg.
hadde reist bort til den familien for en prat om ho fremdeles ikke tar tlf.

i bhg til jenta mi er det ikke lov å henge opp lapper om bursdagsinnbydelse og slikt på plassene til ungene for det er så leit når noen blir invitert og ikke alle.
så der er det ikke lov å vise noen form/tegn til innbydelse på ting som skal skje på fritid, og det er like greit for da slipper man skuffede barn.

holdt nesten på å begynne å grine når jeg leste om denne stakkars gutten[:(]

ORIGINAL: Lone_mor

hvordan klarer dere google det? hva skriver dedre liksom for å finne den. Er så dårlig på slikt. 
kopierte bare teksten hun i HI la ut og la det inn i søkefeltet på google

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

nå sitter jeg her å gråter......[:(][:(][:(][:(]

stakkars lille gutten...
må være den værste følelsen å være den eneste som ikke fikk komme.
Og de burde gitt beskjed om at han ikke fikk vært med,sånn at moren kunne hentet han tidligere enn de skulle bli hentet....

Og ser for meg han lille gutten med pakkene til tvillingene....

Sign. Får helt vondt i mamma hjerte. Skal IKKE være sånn. Og foreldrene burde helt klart tatt tak i det. De burde fått høre det.[:@][:@][:@]

ORIGINAL: Chuki

ble mektig provosert her! for det første var han jo invitert, moren til tvillingene kunne ha gitt beskjed på forhånd til moren om at gutten ikke var invitert allikevel. Og overhodet ikke på den måten det ble gjort på der.
for det andre kunne barnehage personell ha taklet det på en bedre måte, og ringt til guttens mor med det samme de så at gutten ikke var invitert, og ikke ventet til stengetid i barnehagen.
Synes også det at ungene ble hentet rett fra barnehagen til bursdagen var uholdbart! Dersom de hadde gjort det på vanlig måte med at hvert barn ble levert rett i bursdagen av egne foreldre, kunne dette lett ha vært unngått.
På avdelingen til gutten min skal private bursdagsselskaper snakkes minst mulig om i barnehagen, og man henger opp en enkel invitasjon til de barna som er invitert, på hyllen til det enkelte barnet. Ofte i en hvit konvolutt, så det er så diskret som mulig. Barna får heller ikke lov til å snakke om selskapet de skal ha, dersom ikke alle barna er invitert. Nettopp for å spare de barna som ikke er intivert, for følelsen av å bli satt utenfor.
Stakkar lille gutten!
Hadde også konfrontert moren til barna med dette, og gått på døren til dem, for å tatt en skikkelig prat. Slik gjør man bare ikke.

Flott! Her sier du akkurat det jeg tenkte selv! Lurer på hvordan det skal gå med de tvillingene dersom foreldrene deres oppfører seg sånn. Jeg er veldig lei meg på gutten din sine vegne og håper at han kommer over det om ikke lenge. Barna begynner desverre i tidlig alder å mobbe og svært mange sliter med dette i ettertid. Det vet jeg alt om!

Gi gutten din en stor klem fra oss

Back
Topp