Stakkars lille gutten..

Herregud det er jo helt sykt. Foreldrene burde ha kontroll på hvem som er invitert og ikke og så holde seg til det. Jeg blir så sinna og lei meg. Håper aldri noe sånt skjer med Jenny. Jeg skal ikke ha flere barn, man er jo omringet av idioter!

Det er noe av det tristeste jeg har lest på lenge. Herregud!! Stakkar sønnen din. Jeg tror jeg hadde eksplodert, og jeg hadde iallefall tatt kontakt med foreldrene og sagt hva jeg mente. Uff!! grusomt!!

stakkar gutt:(( nei vet du hva, du må få i taki ho mora og ta deg en prat med henne. Guttongen hennes trenger og lære seg at man skal ikke sette non utafor og forklare hvor vondt det er for den som blir satt utafor. Ongen dær blir jo bare verre og verre sikkert,hvordan blir da når han gutten dær begynner på skolen? værste mobbern sikkert. Dette blir sikkert ikke siste gangen ongen skal sette andre utafor. Men det er jo foreldrene sin feil at de lar d skje!!!!! Man må jo lære barna sine riktig verdier og holdninger tidlig. Hadd kjørt å banket på døren til henne og fortalt at de kan ikke forsette å la gutten sin sette folk utafor. Enn om det hadde vært deres barn som satt igjen på barnehagen me pakke i hånden? Off synes så synd på gutten din at jeg har en stor klomp i halsen...håper du sørger at dette ikke får forsette! Håper det blir mange trivelige selvskaper på gutten din i framtiden d fortjener han!

stakkars liiiten [:(][:(][:(] 

men hva slags oppførsel er det der da? hvilke foreldre gjør slikt? her omkring så er det visse ordninger når det kommer til bursdager..endten er alle invitert eller ingen..(kan deles opp da, bare jentene, eller bare guttene)

ORIGINAL: Bitzyh

hvordan jeg hadde reagert?! jeg hadde dratt til denne megga av en mor og sagt mitt på dagen! kan hun ikke ta tlf så kan hun åpne døra!

Går fader meg ikke an å holde på sånn!![:@] OG JA jeg hadde gjort det uten å blunke!
For det første så gir de INGEN beskjed om at de IKKE har tatt med gutten hjem og for det andre så gjør man ikke sånn som foreldre.

Dessuten tenker jeg... En far gir ikke en slik beskjed til ett barn, det er de VOKSNE som skal ha beskjeden![:@][:@]

Jeg hadde møtt opp på døren til foreldrene til tvillingene. Makan til oppførsel[:@] Først ble jeg bare lei meg når jeg leste dette, men så ble jeg illsint! Hvilke foreldre er det som gjør sånt mot et annet barn?? Og de som jobber i den barnehagen burde jo ha skjønt at gutten din skulle i bursdagen også, han hadde jo tross alt med seg gave! Utrolig dårlig av dem alle syns jeg[&:][:(]

Fy for en oppførsel på ungen å foreldra. Stakkars lille guttn[:(]
Sjønna ikkje at voksne folk kan holde på på dinna måten! Veldi barnsli vertfall[:@]
E hadde nokk dratt å satt på plass foreldra nokke jævli!!!

Siden dette er et åpent forum hadde jeg sendt foreldrene en mail med link hit så de kan lese denne og andre tråder om det.
Kansje de da skjønner hva de har gjort?
Men forunder meg ikke et sekund om de ikke har empati, det gjenspeiler seg jo i den ufordraglige drittungen.

går ikke ann..tårene mine triller her for den lille gutten[:(][:(][:(]
stakkars liten gutt[:(][:(][:(]

Jeg hadde klikket i VINKEL og kjørt rett bort til dit selskapet skulle være.. Mens guttungen ventet i bilen ville jeg gått inn og lest dem teksten så j**** kraftig at de ikke hadde turt å se på oss i ei uke etterpå.. Så hadde jeg gått ut og forklart gutten min at det var en misforståelse, og at vi derfor skulle ha vårt eget selskap en annen dag.. Jeg hadde invitert noen unger, også tvillingene, og laget en liten "hverdagsfest"..

Blir så sint og trist og provosert av slikt..

Huff, nå kjente jeg at tårene pressa på her! [:(]
For en utrolig stygg ting å gjøre mot ett lite barn! For noen foreldre!! [:@]
Jeg aner ikke hva jeg hadde gjort i dette tilfelle... Har helt vondt i hjertet med tanke på gutten din![:(][:(]

Dette tålte ikke hormonene mine[:(][:(][:(] samtidig som jeg kjenner jeg blir kjempesint[:@][:@][:@]

Hva går i hodet på folk, foreldre skal være gode forbilder!!! Skal man be mesteparten av avdelingen, ber man HELE avdelingen!!!

ORIGINAL: Novembergull

Huff, dette var trist å lese.. Hadde iallefall tatt kontakt med foreldrene til dem det gjaldt og snakket med dem om hva som skjedd..

Å herlighet, dette var sterk lesning, stakkars gutt[:(][:(]

Back
Topp