hei
har fulgt med på tråden hær. håper det går bra med katten din.og det gjør det sikkert[;)] det er helt rart hvor glad man blir i dyra sine!
vi mista katten vår dagen før jeg hadde termin(22aug.), og det var grusomt!![:(] tror det var derfor vannet mitt gikk samme natt.....[&:]
jeg ser det er noen hær som kan litt om katter så jeg tenkte jeg skulle spørre hva dere tror skjedde med katten min?vi vet ikke helt sikkert men tror hun ble påkjørt....men det er så rart,for hun gikk aldri på veien.
katten vår var fire mnd. rase katt ,og veldig avhengig av oss-gikk aldri særlig langt uten at vi var ute med henne. var kun i hagen,hvis vi var med ellers på altan og litt under altan. jeg hadde besøk den dagen og vi satt ute, besøket mitt kjørte hjem og jeg husket plutserlig at det var ei stund siden jeg så henne sist så jeg ropte litt på pusen(hun kom alltid når jeg ropte)men ingen pus kom, hm, rart tenkte jeg, jaja. hun ligger kanskje å sover...så hører jeg en rar jamring-som når katter sloss, vet dere-tenkte ikke på at det var katten min! akkurat da kom mannen min kjørende og fant henne helt på hjørnet av hagen vår(nesten ut mot veien)hun kastet opp og hostet og hostet,ville gjemme seg,kom også avføring. men hun rørte seg og det var ingen synlige skader på henne. mannen min sa "jeg tror det går bra",(hun hadde hostet slik dagen før litt)jeg var helt panisk! så på henne at det var alvorlig, vi bærte henne inn og jeg kikka inn i munnen hennes ,hun var helt hvit, da sa jeg, "nei,det går ikke bra!! hun dør!!!"og jeg så henne dø like etterpå[:(]. akkurat idet hun døde kom det friskt blod ut av munnen hennes....[:(]jeg har lurt og lurt på hva hun døde av.....hva tror dere?