Evette
Gift med forumet
Jeg å valpen vår var ute en tur i i 10.30 tiden i dag. La merke til at ene nabobikkja sto på verandaen, noe den av og til gjør så tenkte ikke noe over det da. I halv 1 tiden klarte valpen vår å snike se ut døra å la på sprang. Fant ho bort me naboen der bikkja sto på verandaen igjen. Stussa litt, men har møtt folke før å syns de virker som skikkelige folk så jeg lot det vær. Når jeg dro for å hente barna i bhg klokka 3 sto fremdeles bikkja på verandaen å no hadde den begynt å klynke. Kommer hjem 40 minutt senere å den sto der ennå å da la jeg merke til at alle lysa i hele huset var av! Da begynte jeg å tenke; har dem dratt å latt bikkja stå ute??? Hjalp jentene me klærne å bestemte meg for å gå bort å sjekke ut hva som foregikk der borte. Men nå var lyset på og bikkja var kommet inn. Heldigvis! Så enten har den stått ute hele dagen eller så slipper de han ut på verandaen hver time. Det er kaldt ute, han har ikke noe form for skjul der å verandaen er liten. Neste gang skal jeg ikke nøle me å sjekke ut viss jeg synes han står mye ute! Hva hadde du gjort? .