Stakars sambo

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Her kom hjem hjem i gårmåmsier at nå skal jeg male rommet til jentungen, få på plass ny seng osv..

Kan jeg male rommet? Nei det kan jeg ikke..

Kan jeg bære å skru sammen seng med mitt bekken? Nope det kan jeg heller ikke :o

Så den travle helga mi som jeg hadde planlagt ble plutselig til en travel for han :o

Må i tillegg kjøre 20 min for å få eldste i selskap . Kjøpe madras til senga osv osv.

Det med å male sliter jeg med også siden vi totalrenoverer.. føler jeg må hjelpe til m noe.. har malt noen lister og vinduskarmer med maske og god utlufting.. får dårlig samvittighet for babyen, men får dårlig samvittighet for å ikke bidra i det hele tatt også. Mannen holder på hver kveld etter jobb med sparkling og maling, og her sitter jeg i sofaen på babyverden... :p

Hehe er ikke bare bare nei :) her fikk vi p streng besjed i butikken men han tar det på strak arm :) er heldivis bare en vegg :)

Hoho, men da får han jo bare brette opp armene! Du får lage en god middag til ham og skjemme ham bort litt som takk :D

Kjekt å pusse opp når man er gravid :p da kan vi se på mens de holder på :p vi flyttet forje gang jeg var gravid :p

Min mann er grååådi lite handy :p Men han Gjør så å si alt for meg alikevel :) Vi skal også pusse opp babyrom, men det vil jeg ordne selv :)

Back
Topp