Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil skryte masse av personale og selve rommene både på føde og barsel [emoji173] Vi opplevde dessverre det utenkelige hvor vi måtte avbryte svangerskapet i uke 20. Kunne ikke fått bedre oppfølging og profesjonell hjelp både før, under og etter fødsel [emoji173] Skulle gjerne født her igjen hadde det ikke vært for at vi bor for langt unna.
Hvordan har dere gjort det med parkering? Er jo sviiiiine dyrt å står der i 3 dager!?
Eneste jeg har å utsette barsel på var liten hjelp til å få til amming. Fikk skjoldet kastet etter meg med en lykke til på vei hjem. Er nå fulltidspumper :/
Det jobber noen veldig fine og kloke mennesker der. Glad for at jeg traff akkurat de jeg traff da jeg trengte det som mest.Jeg har samme opplevelse, selv om jeg slapp å være på føden. Var på gyn i 6.etasje. Helt utrolig hvordan de klarte å få en så fæl dag til å bli overkommelig <3
Har født der i ettertid, og det var vel ok tror jeg. Vet ikke om de kunne ha gjort noe for å hjelpe meg. Skal føde der igjen til sommeren
Eneste jeg har å utsette barsel på var liten hjelp til å få til amming. Fikk skjoldet kastet etter meg med en lykke til på vei hjem. Er nå fulltidspumper :/
Nøyaktig samme her. Jeg gråt i telefonen til helsesøster lokalt og fikk heldigvis god hjelp og støtte. Med neste skal jeg bestille time på ammeklinikken mens jeg er på fødestua!!Jeg hadde klart å amme babyen min 1 eneste gang uten hjelp, og ble sendt hjem med papirer der det sto "ammer bra"
Jeg er førstegangs og har termin nå i mars. Anbefaler du meg å være veldig "streng" og stå på mitt at jeg ikke vil hjem før jeg har fått det til? Eller er ikke det noe vits?Neste gang skal jeg ikke hjem før amminga er i orden,og skjoldene kan de beholde selv!
Hvordan har dere gjort det med parkering? Er jo sviiiiine dyrt å står der i 3 dager!?
Jeg er førstegangs og har termin nå i mars. Anbefaler du meg å være veldig "streng" og stå på mitt at jeg ikke vil hjem før jeg har fått det til? Eller er ikke det noe vits?
Off ja :/Det vil jeg absolutt anbefale! Ikke la dem tro at "det går seg til", for det gjør det ikke... det endte her med at baby la på seg dårlig og at jeg fikk lite melk grunnet dårlig stimulering med skjold. Nå er lille 4 mnd og flaskebarn på nesten heltid. Jeg er fullpumper mye jobb!!
Ja faktiskBilligere å ta sjansen å heller betal bota.