Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er det å føde her på st.olavs nå som de ikke har Lystgass?
Jeg rekker jo aldri å få annen smertelindring fordi fødselen skjer så raskt. Lystgass hjalp skikkelig mye sist gang. Så jeg lurer litt på hvordan dette skal gå en evt neste gang, uten lystgass.
Åh så bra! Godt å høre liker vann jeg også, så tenkte kanskje at det var en mulighetGjikk bra Badekar lindret veldig til meg
Ja de har badekar i alle fødestuene.Åh så bra! Godt å høre liker vann jeg også, så tenkte kanskje at det var en mulighet
Håper jeg rekker å prøve sist så kom jeg inn ca halv seks med 8cm,halv sju var bebis uteJa de har badekar i alle fødestuene.
Fødte i vann også mye bedre
Håper jeg rekker å prøve sist så kom jeg inn ca halv seks med 8cm,halv sju var bebis ute
Gjelder besøkstidene barselshotellet også?
Fødte på St.Olavs i januar i fjor. Ble flyttet over på hotellet noen timer etter fødselen og ble veldig godt ivaretatt der. Som førstegangs var jeg ganske usikker, spesielt mtp amminga. Ringte i snora ganske ofte, og pleierne var alltid blide og hjelpsomme. De fikk meg aldri til å føle at jeg masa. De tok henne noen timer de to første nettene, så vi fikk sove. Hadde litt dårlig samvittighet for å sende henne ut, men samtidig var vi så i underskudd på søvn, så det var nok det beste for oss alle tre.
Neste gang vil jeg sikkert reise hjem ganske raskt, om alt går bra