Støttestrømper!

Da har jeg bestilt 2 stk strømpebukser :D jeg HATER å gå i vanlige strømpebukser , så dette kan jo bli ett eventyr :p

Høres veldig varmt ut å skulle gå med støttestrømper opp til låret som gravid nå mot sommeren. Er det på grunn av åreknuter eller på grunn av økt fare for blodpropp du blir anbefalt det? For hvis det er for det siste så ville jeg også spurt om de ikke ville ha gitt deg fragmin i stedet (men vet ikke om det helsemessige grunner til at de ikke vil gi det til gravide kanskje?).

Jeg orker ikke støttestrømper, men hvis jeg så mye som ser antydning til åreknuter/væskeansamlinger så endrer jeg nok på den holdningen
De sier at jeg må bruke for å forebygge blodpropp, de sier ikke noe om jeg har økt fare for å få blodpropp og jeg kan ikke se grunn til å ha det. Eneste jeg kan tenke meg er at jeg er gravid med trillinger, så jeg vet ikke om gir mer risiko for å få blodpropp.

20180531_085101.jpg
Da har støttestrømpene kommet. Positivt overasket over kvalitet, og så digg med glidelås for et bekken som ikke funker. Men det aller beste er jo å kunne vifte med tottelittene:D:notworthy

Ja, men får vel ikke lov å legge ut linker til noe her inne?? Jeg fikk kjeft sist :confused:
Wish, eBay og andre nettbutikker er lov. Er vel forum og fjesboka som er fyfy.

Back
Topp