Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør de detJeg tenker å anskaffe meg støttestrømper som går opp til låret. Mest for å forebygge åreknuter. Hvor kjøper man og hvor mye koster de??
Jeg har fått åreknute i lysken, og det var faktisk fysioterapeuten som sa jeg burde ha syøttestrømpebukse . Jeg visste ikke at det fantes en gangGjør de det?
Følger!
De sier at jeg må bruke for å forebygge blodpropp, de sier ikke noe om jeg har økt fare for å få blodpropp og jeg kan ikke se grunn til å ha det. Eneste jeg kan tenke meg er at jeg er gravid med trillinger, så jeg vet ikke om gir mer risiko for å få blodpropp.Høres veldig varmt ut å skulle gå med støttestrømper opp til låret som gravid nå mot sommeren. Er det på grunn av åreknuter eller på grunn av økt fare for blodpropp du blir anbefalt det? For hvis det er for det siste så ville jeg også spurt om de ikke ville ha gitt deg fragmin i stedet (men vet ikke om det helsemessige grunner til at de ikke vil gi det til gravide kanskje?).
Jeg orker ikke støttestrømper, men hvis jeg så mye som ser antydning til åreknuter/væskeansamlinger så endrer jeg nok på den holdningen
Vis vedlegget 260505
Da har støttestrømpene kommet. Positivt overasket over kvalitet, og så digg med glidelås for et bekken som ikke funker. Men det aller beste er jo å kunne vifte med tottelittene![]()
WishHvor kjøpte du de? [emoji7]
Wish![]()
Ja, men får vel ikke lov å legge ut linker til noe her inne?? Jeg fikk kjeft sistHar du link?
Wish, eBay og andre nettbutikker er lov. Er vel forum og fjesboka som er fyfy.Ja, men får vel ikke lov å legge ut linker til noe her inne?? Jeg fikk kjeft sist![]()
Wish, eBay og andre nettbutikker er lov. Er vel forum og fjesboka som er fyfy.
Ok, da prøver jegWish, eBay og andre nettbutikker er lov. Er vel forum og fjesboka som er fyfy.
Jeg tror du vil like Zip Sox Compression Socks Pressure Socks Socks Socks Compression Zipper Leggings Stovepipe Socks Legs Artifact Sleep Socks Micro Pressure Foot Fingertip Pressure Relief Skinny Leg Socks. Legg det til ønskelisten din!https://www.wish.com/c/5991e46cd7d4ab6c498098b7Sånn jeg har forstått det også
Jeg tror du vil like Zip Sox Compression Socks Pressure Socks Socks Socks Compression Zipper Leggings Stovepipe Socks Legs Artifact Sleep Socks Micro Pressure Foot Fingertip Pressure Relief Skinny Leg Socks. Legg det til ønskelisten din!https://www.wish.com/c/5991e46cd7d4ab6c498098b7