Største bomkjøp?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
Barnevogna, ble ikke brukt før han begynte å sove barnehagen 14,5 måned gammel :p Adapter mellom bilstol/vogn ble heller ikke brukt mye. Med neste barn kan det bli helt annerledes igjen, men denne var født som et klistremerke og måtte ha kroppskontakt :)

Dette blir vel som å banne i kirken... [emoji23]

** BBHugMe puten **

Den er altfor stor til at jeg vil dra den med meg rundt, og jeg syns ikke det er plass til den i sengen heller (prioriterer altså mann i steden for pute).
Føler ikke det er særlig hygienisk heller å ha den mellom beina [emoji28] Trekket er vaskbart, men likevel..

** BBHugMe puten **

Den er altfor stor til at jeg vil dra den med meg rundt, og jeg syns ikke det er plass til den i sengen heller (prioriterer altså mann i steden for pute).
Føler ikke det er særlig hygienisk heller å ha den mellom beina [emoji28] Trekket er vaskbart, men likevel..
Så godt du sier det! Jeg er veldig plaget med bekkenet, og ble anbefalt denne. Men jeg er skikkelig gnien, og kjøpte heller en gravidpute til i underkant av 400kr på Jollyroom, som duger fint til avlastning av bekken, uten å koste helt enormt med penger.

Ingen som har som meg? Kjøpt for mye klær?[emoji85][emoji23]

Tror nok jeg har det allerede.. Og er bare 10 uker på vei (i tillegg til at vi ønsker kjøpe litt blått eller rosa også) :p

Men syns det er styr med å vaske tøy hele tiden så har gjerne klær til minst 5-7 dager jeg altså :)

** BBHugMe puten **

Jeg er forsåvidt enig. Eller, nå med bekkenløsning er den uvurderlig, men får jo ikke tatt den med meg noe sted (i helgen på hytta fungerer dyne mellom beina på samme måte) og kommer nok ikke til å bruke den etter fødsel så da blir den nok liggende til neste svangerskap eller solgt.

Back
Topp